לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
17
מאי

תהליך היצירה של האלבום "אפר ואבק" עם היוצר יעקב גלעד

17/5/2018 | פורסם על ידי חיה מלינוביץ

המפגש יתקיים ביום חמישי, ה -17.5.18, בשעה - 20:30-22:30, במוז"א (מוזיאון ארץ ישראל), באולם "נופים", רחוב חיים לבנון 2, תל-אביב.

הערב יהיה פתוח לקהל הרחב


האלבום "אפר ואבק" יצא בשנת 1988 והוא פרי שיתוף הפעולה של יעקב גלעד (טקסטים והפקה מוזיקלית) ויהודה פוליקר (לחנים, ביצוע והפקה מוזיקלית). אלבום זה, שנחשב על-ידי מבקרי המוזיקה כאלבום מופת, עוסק בתחושותיהם של גלעד ופוליקר כבני "הדור השני לשואה", ילדים שגדלו בצל הורים ניצולי שואה, בישראל של שנות החמישים והשישים.
תכנית הערב:
20:30-21:45 - ראיון עם יעקב גלעד. בחלק זה ישולבו קטעים משירי האלבום (הכולל את "אפר ואבק", "שיר אחרי הגשם", "כאן התחנה טרבלינקה", "חלון לים התיכון" ועוד). מראיינת: תמי דרור-שיבר - פסיכואנליטיקאית, נציגת הוועדה המדעית של החברה הפסיכואנליטית בישראל

21:45-22:30 - דיון עם הקהל


הרשמה ותשלום:
הכניסה בתשלום בסך 70 ש"ח ועל בסיס מקום פנוי..
חברים ומתמחים של החברה הפסיכואנליטית וכן תלמידי מרכז הלימודים של החברה, הלומדים בתכנית לפסיכותרפיה, ב"המעשה הטיפולי" ובתכניות השנתיות - פטורים מתשלום.

אורחים מתבקשים להירשם ולשלם מראש.
חברים, מתמחים ותלמידי מרכז הלימודים של החברה המתכוונים להגיע, מתבקשים ליידע בכך את אירנה מלניק לכתובת irenemelnick@gmail.com

לתשלום מראש (בכרטיס אשראי או בחשבון paypal) - ניתן לשלם בלחיצה על "שלם עכשיו".
הסבר לגבי התשלום: בהקלקה אחת על המילים בכחול שלמעלה: "שלם עכשיו" - יפתח לכם דף ה - paypal. בתחתית דף זה יש להקליק פעם נוספת על המלבן האפור שעליו כתוב: "שלם באמצעות כרטיס אשראי" או לחילופין "פתח חשבון". בלחיצה על כפתור אפור זה, יפתח דף שבו ניתן להכניס את פרטי כרטיס האשראי ולבצע את התשלום. במידה שמסיבה כלשהי לא מתאפשר לכם לבצע את התשלום האלקטרוני, ניתן לשלם גם ע"י ביצוע העברה בנקאית לחשבון החברה הפסיכואנליטית, שפרטיו הם: בנק הפועלים, סניף 690, מספר חשבון 107173. לאחר מכן יש לשלוח מייל אל מזכירות המכון הפסיכואנליטי בכתובת ips@psychoanalysis.org.il עם פרטי האסמכתא של העברת התשלום ועם כתובתכם למשלוח קבלה.



*על יעקב גלעד - יעקב גלעד מוכר בעיקר ככותב מילים, מפיק מוזיקלי ויועץ אמנותי ששיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם: יהודית רביץ, גידי גוב, אריק סיני, מתי כספי, בנזין, יהודה פוליקר, ריקי גל, ריטה, משינה, החברים של נטשה, אריק איינשטיין, עידן רייכל ורבים אחרים. יעקב זכה בפרס מפעל חיים של ארגון הקומפוזיטורים והמחברים - אקו"ם. בעשור האחרון משמש כיועץ תוכן לחברת התוכנה הישראלית "וויבס" - החברה המובילה בעולם בתחום הכלים הדיגיטליים למוזיקאים ואולפני הקלטה.

נשמח לראותכם,
הועדה המדעית - אירנה מלניק (יו"ר), תמי דרור-שיבר, מיכל טלבי-אברבנאל, רעיה פינקלשטיין, דורית ברנע.


תגיות: