לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
ברכות לשנה חדשה

ברכות לשנה חדשה

מועצת הפסיכולוגים | 26/9/2011 | הרשמו כמנויים

לקראת סיום שנה ברצוני לשלוח תודות וברכות:

לדור הצעיר של מתמחים שנמצאים בהליכי התמחות בכל אחד מתחומי הפסיכולוגיה ולאלו שעשו בחודשים האחרונים את הבחינות ועומדים לקראת קבלת הכרה כמומחים – מאחל לכולכם הליך טוב ובטוח שיכין אתכם להיכנס בברכה, כל אחד בזמנו, כקולגות שווי זכויות למועדון המומחים ולתפוס בגאון את מקומותיכם לצידנו בעשייה היומיומית של המקצוע כמו גם בכל הקשור לעיצוב ולקידום ענף הפסיכולוגיה במאה העשרים ואחת. מקווה שהמאבק המתיש שפגע במתמחים הקלינים על לא עוול בכפכם יישאר מאחור. מעריך ומוקיר את המאבק האמיץ שניהלתם, את הדרך בה השכלתם לבטא כבוד כלפי המורים והמדריכים שלכם ובאותה עת לבטא את המחאה ולעמוד על זכותכם לייחס הוגן.

לעמיתי המתנדבים חברי מועצת הפסיכולוגים והוועדות המקצועיות, ליו"ר הסתדרות הפסיכולוגים יוכי בן-נון והצוות שעובד איתה – תודות על הנתינה רבת ההיקף לטובת הקהילה שלנו, נתינה שרבים מבחוץ לא יודעים את היקפה כפי שגם אני לא ידעתי להעריכה עד שהתחלתי לעבוד לצדכם. הנכם מייצגים את ערכי הנתינה, האחריות החברתית וההתנדבות המושרשים עמוק בתוך המקצוע שלנו. ההישג של הגדרת לימודי ליבה משותפים להתמחויות שעד השנה האחרונה לא היו מוכרות בתחום הפסיכותרפיה הוא הישג היסטורי שילווה את ענף הפסיכולוגיה לתוך המאה ה-21 ויבטיח רמה מקצועית ואתית גבוהה בכל המגמות. מאחל לכם לקראת השנה החדשה רגעים רבים של סיפוק ונחת – מגיע לכם.

לאנשי משרד הבריאות, הסגל הבכיר והזוטר, לסגן השר הרב יעקב ליצמן ולמנכ"ל פרופ' גמזו, לפסיכולוגית הארצית ימימה גולדברג ולצוות משרד ענף מועצת הפסיכולוגים ולאיריס פרחי העומדת בראשו, תודה מקרב לב על העבודה המשותפת, הגיבוי והתמיכה לה זכיתי מכם לאורך השנה. למדתי רבות על הרמה הגבוהה של אנשים העובדים בשירות הממשלתי מתוך מסירות עמוקה לפעול לטובת הציבור ולקידום החברה. עבורכם אלו לא מליצות אלא עבודת היומיום. מאחל לכם לקבל הכרה והוקרה על פעלכם ולהמשיך במלאכה בבריאות טובה.


- פרסומת -

לפסיכולוגים בשירות הציבורי שזכיתי להכיר, הפסיכולוגית הראשית במשרד החינוך חוה פרידמן והצוות העובד איתה, הפסיכולוגים הראשיים ומנהלי השירותים הפסיכולוגים לסוגיהם בשירות המדינה, שירותי הבריאות והרשויות: אני מודה על הזכות שהייתה לי להכירכם וללמוד מכם כמה הרבה אפשר לעשות לקידום השירות הציבורי ולחיזוק הרמה המקצועית של הפסיכולוגים בשדה. מאחל לכולכם להמשיך כפי שהראיתם שאתם מסוגלים – ביצירתיות, חיוניות והתמדה.

לעמיתי באקדמיה ובשדה ולחברים הטובים שהעניקו לי בנדיבות רעיונות טובים, תמיכה בלתי פוסקת וחם אמיתי מאז נכנסתי לתפקיד, בלי סנטימנטליות אומר בפשטות תודה: בלעדיכם לא הייתי יכול. הצליחו בכל אשר אתם עושים.

לעמיתי מתנגדי דרכי, לכל המאמינים שכהונתי ומעשי פוגעים בפסיכולוגיה הקלינית וחשים חרדה עמוקה לעתידה: תודה על הפסקת ההתקפות האישיות וקבלת ההצעה החברית לקיים דיאלוג בלי לוותר על זכותכם לקיים מאבק ענייני על כל מה שאתם מאמינים בו. כל צעד שנעשה, קטן ככל שיהיה, משמעותי. מאחל לכם שנה יותר מפוייסת ונינוחה, שנה של הצלחה והתפתחות בכל התחומים.

לקהילת הפסיכולוגים על כל זרמיה, מאחל להמשיך לזרום באון, להוות כוח מפרה ותורם לחברה שאנו חלק ממנה, לקולגות, לתלמידים ולציבור הגדול שאנו משרתים. שתהיה שנה של העמקת שיתוף הפעולה בכל החזיתות, שנה של סיפוק וגדילה שתעניק לכולנו שעות רבות של אור בניסוחה החד-פעמי של רחל חלפי:

יש שעה שהכל יושב בתוך האור

כמו אבן חן בתוך עדי זהב

שלכם,

יואל


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: תחנות בריאות הנפש, שירותים פסיכולוגיים, אנשי מקצוע
יובל קובי
יובל קובי
יועץ חינוכי
אילת והערבה, אונליין (טיפול מרחוק)
תמר גליק
תמר גליק
פסיכולוגית
שרון ושומרון
ד"ר  מיכל מן
ד"ר מיכל מן
עובדת הוראה
תל אביב והסביבה, כפר סבא והסביבה, נתניה והסביבה
גיא שוימר דניאלי
גיא שוימר דניאלי
פסיכולוג
תל אביב והסביבה
מוטי סיון
מוטי סיון
פסיכולוג
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
הראל אגמון
הראל אגמון
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה

עוד בבלוג של מועצת הפסיכולוגים

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

אלי חוהאלי חוה9/10/2011

שנה טובה מהמתמחים [ל"ת].

ישי שליףישי שליף26/9/2011

יישר כח על עבודתך המאומצת, המאמצת והמעצימה. שנה טובה לחברה
שנה טובה לקהילה
שנה טובה לפרופסיה
שימלאו כל משאלות ליבנו לטובה
ישי שליף

נופר ישי-קריןנופר ישי-קרין26/9/2011

שנה טובה. בתקווה שתהיה שנה מוצלחת ופוריה לכולם, עם תקשורת חיובית בין הזרמים השונים. מאחלת בהצלחה לכל המומחים החדשים, אחרי כל מה שעבר עליהם בדרך למומחיות. אני חייבת להודות שכפסיכולוגית דינמית הזרם הדינמי נראה לי כזרם שעליו בנויה כל הפסיכולוגיה, ושבלעדיו אין לפסיכולוגיה קיום, זו אמונה חזקה שלי, אבל ברור לי שבענייני אמונה, לעולם לא אכפה את אמונתי על אדם אחר. אני מקווה שמכל משבר תהיה צמיחה, ושמכל מה שקרה כולנו נהיה פסיכולוגים טובים יותר.