לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
דע את זכויותיך! מעבר בין שפ"חים

דע את זכויותיך! מעבר בין שפ"חים

יו"ר חטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות | 16/8/2018 | הרשמו כמנויים

גם אתם בטח מרגישים שבתקופה זו החלה "עונת הנדידה" - לא מעט פסיכולוגים עוברים לעבוד אצל מעסיק אחר, ממגוון סיבות. עפ"י הסכמי השכר, המעסיק החדש מחוייב לתת לפסיכולוג שכר על פי דרגה תחילית במתח הדרגות שלו. למשל, מתח הדרגות של מתמחה הוא 37-39; מתמחה בדרגה 39 ירד לדרגה 37 בעת מעבר למעסיק אחר.

אולם, במרכז השלטון המקומי קיימת הבנה כי ירידה זו בדרגה פוגעת הן בעובדים והן במעסיקים (כי היא מונעת מעובדים רבים לעבור מקום עבודה עקב החשש לפגיעה במשכורת). על כן, ומתוך הבנה כי פסיכולוג מגיע עם ניסיון והכשרה אשר תורמים לתפקידו החדש, קיימת נכונות במרכז השלטון המקומי ובמשרד האוצר לאשר החרגות, לפנים משורת הדין, ולאפשר למעסיקים לקלוט עובדים דרגה אחת מעל הדרגה התחילית. כלומר, בדוגמה שהבאנו - מתמחה שיעבור מעסיק לא יירד לדרגה 37 אלא רק לדרגה 38. 

אז מה צריך לעשות?
עד שהדבר יעוגן כהלכה בהסכמי השכר הבאים, סוכם עם חגית מגן (ראש מינהל הסכמי עבודה ושכר במרכז השלטון המקומי), כי היא תהיה אחראית לאשר אצל קובי אייזדורפר (ראש ענף שכר והסכמי עבודה במשרד האוצר), את הקבלה לעבודה החדשה בדרגה אחת מעל לדרגה התחילית; זאת לפי פניות ישירות אליה של מחלקת משאבי אנוש של המעסיק. לפיכך, בעת סיכום תנאי ההעסקה וטרם חתימה שלכם על חוזה מול המעסיק החדש, ציינו בפניו את דרגת השכר הנוכחית שלכם, ובקשו ממנו לבקש אישור חריג לדרגה שלכם: בקשו ממחלקת משאבי אנוש (או בקשו ממנהל השפ"ח שיבקשו ממחלקת משאבי האנוש), לפנות באימייל אל חגית מגן. בפנייה זו המעסיק צריך לבקש את אישורה לכך שתיכנסו למקום העבודה החדש בדרגה אחת מעל הדרגה התחילית במתח הדרגות שלכם.
 
אם אתם נתקלים בבעיות מול המעסיק, למרות שיש לכם ותק וניסיון מוכח - פנו אלינו בחטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות המח"ר, ואנחנו נקדם פנייה לקובי אייזדרופר במשרד האוצר.

בהצלחה בעבודתכם החדשה!


- פרסומת -


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: איגודים מקצועיים, פסיכולוגיה חינוכית
רינה ברקוביץ'
רינה ברקוביץ'
פסיכולוגית
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
נדב צ'יין
נדב צ'יין
קרימינולוג קליני
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
דנה פולק
דנה פולק
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
חנה יוסופוב
חנה יוסופוב
פסיכולוגית
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק), עכו והסביבה
איתן מאירי
איתן מאירי
פסיכולוג
מורשה לעסוק בהיפנוזה
תל אביב והסביבה, שרון ושומרון, רמת גן והסביבה
מיכאל אמיר
מיכאל אמיר
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה

עוד בבלוג של יו"ר חטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.