לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
אימון רגשי עם ד"ר דרור גרין

אימון רגשי עם ד"ר דרור גרין

ארנון רולניק | 13/12/2014 | הרשמו כמנויים

והפעם ראיון עם ד"ר דרור גרין מ 'המכון לאימון רגשי' בבולגריה שם הוא גם מנהל סדנאות מרוכזות למטפלים, לזוגות, להורים ולנפגעי טראומה.

דרור חיבר ספרים רבים לקהל הרחב ולאנשי מקצוע. מחלוצי הטיפול הנפשי באינטרנט. פיתח את הקליניקה הווירטואלית הראשונה לטיפול נפשי באינטרנט. ההזמנה למפגש עם דרור קשורה כמובן להשתלמות שאנו עושים בנושא טיפול מרחוק , אבל זו רק אחת הסיבות שהזמנתי את דרור לראיון. ד"ר גרין הוא אחד האנשים היותר פורים ויותר יצירתים במחננו: אני מנוי על ההרהור השבועי שלו שם הוא מפתח השקפת עולם צלולה ולעיתים קוראת תגר. הייתי אומר שההרהור ההשבועי שלו הוא "הרעור" (מונח שטבעה מטופלת חכמה שלי) שכן יש שם מבחינתי גם הרהורים וגם ערעורים על הנורמות שלנו.

דרור הוא בעל דוקטורט ותואר שני בפסיכותרפיה בסיטי יוניברסיטי, לונדון (Regent's College, City University, London). בוגר האקדמיה למוסיקה בירושלים ע"ש רובין (קומפוזיציה) והאוניברסיטה העברית (פילוסופיה ומוסיקולוגיה). חבר באיגוד המטפלים הבריטי UKCP, ובחברה הבינלאומית לטיפול נפשי באינטרנט ISMHO.

לימד בבית-הספר לפסיכותרפיה של הטכניון בבית-החולים רמב"ם בחיפה, בבית-הספר לפסיכותרפיה של בית-החולים בצפת בשיתוף עם מכללת צפת ובלימודי ההמשך ברפואה של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשיתוף עם שירותי בריאות כללית.

ספרו, 'פרויד נגד דורה', יצא לאור ב־1998 (הוצאת מודן). ספרו, 'טיפול נפשי, מדריך למשתמש', יצא לאור בשנת 2003, ומהדורה חדשה ומורחבת בשנת 2006 (ספרים, הוצאה לאור), ספרו 'פסיכותרפיה ממבט אחר' יצא לאור בשנת 2007. ספרו 'אימון רגשי' יצא לאור בשנת 2011. ספרו 'תיאורי-המקרים של פרויד' יצא לאור בשנת 2013. ספרו 'שיחות עם הנסיך הקטן' יצא לאור בשנת 2014. ספרו 'טיפול נפשי באינטרנט' יצֵא לאור בשנת 2015 (באנגלית). ספרו 'כללי-יסוד ויחסים טיפוליים בפסיכותרפיה' יצֵא לאור בשנת 2015 (באנגלית). עורך את הספריה לפסיכותרפיה, שבמסגרתה יצאו לאור תיאורי־המקרים של פרויד ('איש הזאבים', 'איש העכברושים', 'הנס הקטן', 'שרבר', 'מחקרים בהיסטריה').


- פרסומת -

דרור מעדיף היום לקרוא לעצמו כמי שעוסק באימון רגשי ולאו דווקא בפסיכותרפיה. וכיוון שהדבר בוער בעצמותיו חלק גדול של הראיון נסב על נושא זה.


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: , פוסט טראומה
אפרת בארי
אפרת בארי
פסיכולוגית
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
ליטל להב ליסק
ליטל להב ליסק
עובדת סוציאלית
מטפלת זוגית ומשפחתית
עפולה והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), יקנעם והסביבה
ד"ר אייל אברהם
ד"ר אייל אברהם
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
יעל זקש
יעל זקש
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, חולון והסביבה, רמת גן והסביבה
טל זנגר
טל זנגר
פסיכולוגית
רמת גן והסביבה
מברטו מששה
מברטו מששה
עובד סוציאלי
אונליין (טיפול מרחוק), אשקלון והסביבה

עוד בבלוג של ארנון רולניק

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.