כניסה כניסת חברים
חזרה לקהילההתוכנית הישראלית לטיפול התנהגותי קוגניטיביhttps://www.hebpsy.net/cbt
 התוכנית הישראלית לטיפול התנהגותי קוגניטיבי מפעילה תוכנית הכשרה בפסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית וזאת אישורה בחסותה של איט"ה ובחסותה של אוניברסיטת בר אילן היחידה להשתלמות ולהדרכה

תוכנית ההכשרה בטיפול התנהגותי קוגניטיבי


רמת אבטחה: פתוח לכולם
חיפוש   
הודעה מקורית:
מאת:משוחח חופשי בלי תאריםתאריך:22/5/2006 18:14

נושא:

התחרפתם???
תוכן:יעקב, אורי, רותם - מה קרה לכם? מרוב פסיכותרפיה שכחתם להקשיב ולהתייחס לאדם שמולכם ?! מרוב חשיבות עצמית אתם עסוקים בפסילה של הזולת ?! מרוב מאבק לביצור זכותכם לפסיכותרפיה אתם עסוקים בכיפוף המציאות ?!

רון שואל אם מותר לו להפגש למטרת שיחות עם אדם כלשהוא (מההקשר ניתן להניח שרון מתענייןם בקיומו של חוק הפסיכותרפיה ובטיפול)

עונה לו יעקב, שמכיוון שאין חוק הריי שאין גרום מוסמך להשיב ומפנה את השואל להתייעץ עם מרציו. צריך חוק כדי לשוחח? כדי להפגש? כדי לסייע לאנשים בשיחה? כדי לטפל? כדי לעסוק בפסיכותרפיה?
ואם אין חוק (ואכן אין) האם אין גורם מוסמך לשאלה? הריי כל אדם מוסמך לענות שאין חוק...

עונה לו אורי לא רק שהחוק (שאיננו) לא מסדיר ולכן איננו מאפשר, אם העלת בנפשך לטפל בקשיים שכליים, רגשיים או התנהגותיים (שלושת התחומים בהם לפסיכותרפיה יש חזקה מקדמת דנן, כמובן...) הרי שנשאל אותך שאלות רטוריות המצביעות על חוסר יכולתך להתמודד עם מורכבות המשימה ברמה המוסרית!!! לא פחות ולא יותר.

ולסיום רותם (לא הבנתי מה הוא בדיוק מכרטיסו האישי, עוד אחד שלא התקבל ללימודים בארץ ולומד בחו"ל?) ברגלים אחוריות ואיתנות עומד עם דעתו של אורי שהמוסר קודם לחוק, ושכנראה רון שהוכרז בזאת כלא מוסרי בוודאי שאיננו פועל על פי החוק ולכן הצלחנו כולנו יחד בהעדרו של חוק הפסיכותרפיה לעצור בוגר לעתיד של תואר שני בחינוך מלדבר עם אנשים ושב השקט לשרור בגבול הגילדה המבוצר באנשים רגישים ואמפתיים תמורת 450 ש"ח ל45 דקות.

מתחם פרסום: שים/י לב: זהו מתחם ציבורי, הדברים שתכתוב/י יהיו חשופים לכל.
מאת:
*נא להקליד את המילה : captcha בשדה הבא: (מנגנון זה נועד לחסום תגובות של תוכנות רובוטיות)
 
נושא:
תוכן ההודעה: