יריד פסיכולוגיה עברית

קלפי מיתוס - MYTHOS

מחיר קטלוגי: 170.00 ₪
מחיר: 155.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכון נורד
טלפון: 04-9931519 (רונית שלו)
דמי טיפול ומשלוח: 30 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: בדואר רשום או שליח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
קלפי מיתוס - MYTHOS

קלפי מיתוס - MYTHOS

קלפי מיתוס - MYTHOS

חלום ודמיון, מיתוס ואגדה

הצייר: איליי רמאן

 

"מיתוס" היא חפיסה של 55 קלפים מצויירים בצבעי מים עשירים וקסומים, המכילים דימויים מעולם האגדה והמיתולוגיה. כל דמות מקלפי מיתוס מהווה קרש קפיצה צבעוני לתוך עולם הדמיון והחלום. כל הדימויים יחד מהווים הזדמנות למשחק חופשי (או עבודה) בתרגילי הפנטזיה ולחלומות בעיניים פקוחות.

מיתוס הוא משחק ללא חוקים, ללא ניקוד וללא מנצחים ומפסידים. אפשר לשחק בו ביחידות, בזוגות או בקבוצות, עם ילדים, נוער, מבוגרים וקשישים. בהמצאת סיפור "מיתוס" אין פירוש שגוי: כאן הדמיון שולט. המשחק פותח קופסת אוצרות של יצירתיות וקשר עם הבלתי מודע. יסוד של מסתורין מרחף בכל הדימויים.

כל התרבויות האנושיות המציאו מיתוסים, המבטאים ומשמרים את הנרטיב של החוויה והניסיון האנושיים. קלפי מיתוס מתארים דמויות, אירועים וחפצים הנראים דמיוניים ועם זאת הם מבטאים אמת פנימית. הם מיועדים לעורר את ההנאה וההפתעה מזיכרונות של  חלומות בשינה ולאפשר חלומות בהקיץ. מיתוס מזמין את הילד הפנימי שבתוכנו למסעות נפלאים לממלכת הסיפורים, הדמיונות והקסמים. העולם שבו סוסים יכולים לעוף, צפרדעים הופכים לנסיכים ומצילים נסיכות, וגיבורים מנצחים את כוחות הרשע. קלפי מיתוס מציעים הזדמנות לפיתוח הדמיון ולמשחק,בלי הצורך לנצח או לצבור נקודות.

 

מיתוס בבית הספר: קלפי מיתוס הם תוספת מעשירה למקורות הסיפור הנמצאים בכל כיתה, מגרים וממריצים יצירתיות ודמיון בתלמידים ומספקים טווח רחב של חופש אינטלקטואלי, בעיקר משום שאין להם הוראות שימוש מדויקות. קלפי מיתוס מציעים נושאים מעניינים לכתיבה: כתבות עיתונאיות, סיפורת דמיונית, כתיבת סיפור קצר או שיר. הם יכולים גם להוות הזדמנות למשחקי תפקידים.

הנחיות למשחק: ההנחיות הבאות נועדו לשמש מסגרת גמישה להבניית הסיפורים הנוצרים מן הקלפים. – הדימוי בקלף הוא סמל או מטפורה. אין צורך לתאר או לפרש אותם באופן מילולי, אלא ללכת בעקבותיהם. - הניחו לדמיון לרחף בחלל ובזמן, מעבר למשמעות הנגלית בקלפים. - ספרו כל סיפור בגוף ראשון ובזמן הווה, ככל האפשר.

 

 

 

 

 

 ניתן לרכוש באתר מכון נורד גם  קלפים טיפוליים כגון: אניבי, דואט, מרלין וכדומה...

 

לפרטים נוספים נא לפנות אל מכון נורד  בטלפון: 04-9931519 או באתר

WWW.NORDCARDS.COM

קלפי מיתוס - MYTHOS
מחיר קטלוגי: 170.00 ₪
מחיר: 155.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכון נורד

קלפי סגה - SAGA
קלפי הו! - !OH / מכון נורד טבעון
קלפי אקו - ECCO - מכון נורד טבעון
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.