יריד פסיכולוגיה עברית

הורות אינטימית - העצמת הורים בקבוצות ייעוץ / ציפורה שכטמן

מחיר: 98.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
הורות אינטימית - העצמת הורים בקבוצות ייעוץ / ציפורה שכטמן

הורות אינטימית - העצמת הורים בקבוצות ייעוץ / ציפורה שכטמן

הספר מקבץ עדויות של הורים ומטפלים אודות חוויית העבודה בקבוצה, בשילוב תובנות מקצועיות ומחקריות על יחסי הורים-ילדים. בעקבות התנסות זו, הורים ילמדו לראות את ילדם באור שונה ומטפלים ילמדו גישה יעילה לעבודה עם הורים.
זהו ספרה הרביעי של פרופ' שכטמן, המצטרף לספריה הקודמים שפורסמו גם בחו"ל. 
ספרה "ייעוץ וטיפול קבוצתי עם ילדים ומתבגרים" (2010) היה לרב מכר. 


פרופ' ציפורה שכטמן היא חוקרת ומומחית בינלאומית בייעוץ/טיפול קבוצתי. בעבודתה, פרופ' שכטמן משלבת הנחיה והדרכה של הורים וילדים, עם מחקר רב ממדים בתחום הקבוצות. 

הספר מציע תובנות ועצות ליצירת הורות המבוססת על יחסים אינטימיים. הורות כזו מתחילה בהעצמת ההורה, המשכה בהבנת ההורה את עולמו הרגשי ותוצאותיה, בהתייחסות אמפתית, מעצימה ואוהבת של הילד. 

 

"שלא כמו ברוב ספרי הדרכת הורים, המכילים מתכונים ומרשמים ל'תיקון' הילד, פרופ' שכטמן מביאה את גישתה הייחודית, המבוססת על התמקדות בהורה וביחסיו האינטימיים עם הילד כבסיס לצמיחתו כאדם. בדגש על אמפתיה ותפיסה הומניסטית, ובשילוב עם מתווה לייעוץ קבוצתי להורים נבוכים ולחוצים, הספר מלמד בהצלחה רבה כיצד ניתן לשלב רגישות, סמכות ותמיכה הורית על-מנת לקדם הורות יעילה".
פרופ' עזי ברק, פסיכולוג קליני, אוניברסיטת חיפה

"ספר זה מציע להורים מסע קבוצתי מרתק ומחזק בעקבותיו הם יראו את ילדם ואת עצמם באור חיובי יותר. התהליך הטיפולי מעוגן היטב בספרות ומתובל באין ספור דוגמאות, אשר יאפשרו להורים להבין שהם אינם לבד בסיפור הזה. למטפלים מוגש תיאור תהליך מבוסס ידע, מחקר וכלים טיפוליים, על ידי מחברת חלוצה בתחום הטיפול הרגשי והקבוצות, אשר הביאה את המיקוד הרגשי לניצן".
ד"ר מלי דנינו, מנכ”לית ניצן

"ספר הדרכה זה, העוסק בקבוצות ייעוץ לפיתוח הורות אינטימית, מיועד להורים, אנשי חינוך ואנשי מקצוע טיפוליים כיועצים חינוכיים, עובדים סוציאליים, מטפלים באמנויות ופסיכולוגים. הספר נכתב על-ידי קלינאית וחוקרת מובילה בתחום, בארץ ובעולם. ייחודו של הספר הנו בהזמנה לדרך חיים – בה היחסים בין הורים לילדים מבוססים על קרבה רגשית, על שפה רגשית, על הבנה רגשית על אמון ונאמנות. הספר מציע דרך ייחודית ויעילה שתוצאותיה נבחנו במספר רב של מחקרים אמפיריים".
פרופ' מיכל אל-יגון, החוג לייעוץ חינוכי וחינוך מיוחד, בית הספר לחינוך, אונ׳ תל-אביב.  

"מפגש קבוצתי עם הורים מזמן להם צלילה עמוקה לתוך ים גועש של צרכים, התמודדויות, אתגרים וקשיים המעצבים את ההורות שלהם. בתוך הים הזה מהווה תפיסת העולם של פרופ' שכטמן - מגדלור. קווים ברורים מנחים את ההולך בדרך והוא מוזמן לעלות על שביל של שיח רגשי - פתוח, כן, אוהד ומקבל. המיקוד במצבו הרגשי של ההורה, ממקום חומל ומחבק, מאפשר יציאה לדרך חדשה, המובילה ליחסי קרבה עם בני משפחתו". 
דורית טלאור, מנחת קבוצות

הורות אינטימית - העצמת הורים בקבוצות ייעוץ / ציפורה שכטמן
מחיר: 98.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

סוף טוב/ מורן וורנשטיין
עניין של מוות וחיים / ארווין‏ יאלום, מרילין יאלום
משמעות מחפשת אדם / ד"ר פנינית רוסו־נצר, דוד מעוז ישראל
מילות קסמים - סיסי / רונית חכם
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.