יריד פסיכולוגיה עברית

עניין של תדמית‏ / נעמי בנצור (יד שניה)

מחיר: 10.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: פסיכולוגיה עברית.
טלפון: 050-8715129 (ליאור)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
עניין של תדמית‏ / נעמי בנצור (יד שניה)

עניין של תדמית‏ / נעמי בנצור (יד שניה)

מהם המסרים הבלתי-מילולים שאנו מעבירים בלשון הגוף, באורח הדיבור, בבחירת הלבוש, ביציבה ובאופן ההליכה שלנו? אילו תגובות ספונטניות נקבל מן האנשים סביבנו על מסרים אלה?

בעולם של ניידות חברתית ומקצועית גבוהה, אנו חשופים יום יום למפגשים עם אנשים העשויים לשנות את מהלך חיינו, מידת הצלחתנו במפגשים אלה מותנית במידה רבה ביכולת השליטה שלנו על המסרים הבלתי מילוליים שאנו מקרינים. המסרים הללו הם אשר יקבעו אם יעלה בידינו לממש את הפוטנציאל הגלום בנו ולהצליח – או לא.

ספר זה הוא למעשה יועץ התדמית שלך: הוא יאפשר לך לפענח את המסרים שמעבירים אליך אחרים, ולשלוט במסרים הבלתי-מילוליים שלך – לטובתך. עשיית שימוש במידע שבספר זה, תעלה את סיכויי הצלחתך בקבלת עבודה, בהופעה בפני קהל או בכלי התקשורת, בביטוי בהיר של מסריך המיניים, בעמידה תקיפה על שלך בפיתוח תדמית אישית אשר תבטא את איכויותיך החיוביות ותאפשר לך להשיג את מטרותיך בקלות רבה יותר.

נעמי בנצור, ילידת ירושלים, שרתה בנח"ל, נשואה ואם לשלושה בנים. בוגרת האוניברסיטה העברית בסוציולוגיה ובספרות. שימשה בתפקידי הוראה באוניברסיטה העברית והיתה מבקרת אמנות ובעלת טור קבוע בעיתון. השתלמה בארצות הברית בנושא התקשורת הבין-אישית, מרצה ומנהלת סדנאות וקורסים בנושא זה.

 

יד שניה. מצב הספר: טוב

עניין של תדמית‏ / נעמי בנצור (יד שניה)
מחיר: 10.00 ₪

המוצר אזל


עוד אצל פסיכולוגיה עברית.

על צפרדעים, נסיכות ומטפלים / רוברטו מיטלפונקט
רק לא קו רציף - פואטיקה של טראומה: שירים מחדר הטיפול / גיא עינת
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.