יריד פסיכולוגיה עברית

להתבונן ביצירה-לראות את הנפש/ד"ר רונן ברגמן

מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 124.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
להתבונן ביצירה-לראות את הנפש/ד"ר רונן ברגמן

להתבונן ביצירה-לראות את הנפש/ד"ר רונן ברגמן

הספר "להתבונן ביצירה – לראות את הנפש" מציג מודלים וקונספטים ייחודיים להערכה (Assessment) ולהדרכה (supervision) בטיפול מבוסס אמנויות פרי יצירתם של מטפלים באמנויות ישראליים בכירים. הספר ממשיך את קודמו "היצירה לב הטיפול" כאשר מתמקד בתהליכי הערכה, בקרה והתבוננות רב ממדית הקשורים לטרום ולראשית הטיפול ולתהליכי פרספקטיבה, מתן משמעות ובקרה המתקיימים במקביל אליו ואחריו. הוא יוצא מפרספקטיבה הרואה את היצירה כלב הטיפול באמנויות וכמדיום המרכזי בו. בנוסף להתייחסות לסוגיות הקשורות לטיפול עצמו ספר זה נוגע גם בנושאים הקשורים לתהליכים המקבילים בין המטפל והמטופל ולעולמו הפנימי של המטפל. הספר שכולל מודלים בטיפול באמנות חזותית, בדרמה תרפיה, בפסיכודרמה, ובתנועה מציג ידע שרלוונטי לכל סוגי הטיפול באמנויות, עונה ומשלים צורך מהותי בתחום. הוא תומך בהתפתחות המקצועית והאקדמית של אנשי המקצוע ושל התחום בכלל.

 

על העורך: ד"ר רונן ברגר - מייסד שיטת הטבע תרפיה. דרמה-תרפיסט, רקדן, חוקר, סופר ומדריך. הקים ומנהל את תכנית ההכשרה בטבע תרפיה באוניברסיטת תל-אביב ואת תכנית ה-MA בדרמה תרפיה במכללה האקדמית לחברה ואמנויות, הוא מלמד גם במכללת תל-חי ובחו"ל. רונן פיתח תכניות טיפוליות, מודלים ותיאוריות מגוונים בתחום הטיפול באמנויות והטבע תרפיה, יזם וניהל כנסים ופרסם מאמרים רבים. זהו ספרו הרביעי.

 

על הכותבים: דר' אסתי אבנון-כלב, ד"ר רונן ברגר,דוד בנטואיץ, תמי גברון, גלילה טבצניקוב אורן, דינה כהן-אור, פרופ' מולי להד, מילכה לאון, יואב פישר, ד"ר סוזאנה פנדזיק ויוני שור

להתבונן ביצירה-לראות את הנפש/ד"ר רונן ברגמן
מחיר קטלוגי: 138.00 ₪
מחיר: 124.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

אמא תראי איך אני מציירת / מלכה האס , צילה גביש
גדר, כבשה ואיש עם בעיה / יעל בירן
ילד מחוק- הסיפור על נח ומחק הקסמים /אתי כץ
שיטת כוח המוח של צביקי / יואל אלצור
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.