יריד פסיכולוגיה עברית

המוח ועולם הנפש/סולמס, טרנבול

מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 72.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
המוח ועולם הנפש/סולמס, טרנבול

המוח ועולם הנפש/סולמס, טרנבול

מהי "נפש", ומה היחס בינה לבין המוח? מהו ה"לא מודע" ומדוע יש לנו מודעות? מהם הקשרים בין רגש לזיכרון, וכיצד הופכים אותנו זיכרונותינו למי שאנחנו? האם יש משמעות לחלומות? ספרם של מארק סולמס ואוליבר טרנבול, המוח ועולם הנפש, מביא תשובות חדשניות ומפתיעות לשאלות אלה.

בשנים האחרונות הפכה הסובייקטיביות האנושית- החוויה הבלתי אמצעית של להיות אדם – ליעד למחקר מדעי. פרופ` סולמס, פסיכואנלטיקאי ונוירופסיכולוג, הוא שטבע את הביטוי "נוירו-פסיכואנליזה" כדי לתאר תחום חדש שנטל על עצמו משימה שאפתנית: לבנות גשרים בין חקר המוח העכשווי לבין הפסיכואנליזה הפרוידיאנית. ספר זה מתאר את תוצאותיו של המפגש הנויורו-פסיכואנליטי, מפגש מסעיר בין תובנות שמקורן בחדר הטיפולים לבין תצפיות וחקירות מדעיות.

המוח ועולם הנפש הפך לטקסט המכונן של הנוירו-פסיכואנליזה, והוא כתוב בשפה מובנת וברורה וללא צורך בידע קודם. אוליבר סאקס, מחברם של הספרים "האיש שחשב שאשתו היא כובע" ו"התעוררות" אומר בהקדמתו לספר: "סולמס ועמיתיו עושים מאמץ מבריק, נחוש, מצפוני ומלא עדינות, לטפל בצורה חדשה בשאלה העתיקה מכל- הקשר המסתורי בין גוף ונפש".

המוח ועולם הנפש הוא הספר הראשון היוצא לאור ב"ספריית הפסיכולוגיה החדשה" של הוצאת הקיבוץ המאוחד. זוהי סדרת ספרים בעריכת פרופ` יורם יובל, שהציבה לעצמה מטרה להביא לקורא העברי חיבורים עכשוויים בעלי עניים והשפעה מתחום הפסיכולוגיה. הספרים מיועדת לא רק לאנשי מקצוע, אלא לכל אדם שעולם הנפש מסקרן אותו, ומעוניין להתעדכן בנעשה בתחום זה בשנים האחרונות.

המוח ועולם הנפש/סולמס, טרנבול
מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 72.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

המדריך לטיפול בהרפיה/הרון
המוות חשוב לחיים/קובלר-רוס
המפה האישית/אהוד גלבוע
המשחק - מבט מהפסיכואנליזה וממקום אחר/פרוני
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.