יריד פסיכולוגיה עברית

כתובתו של אלוהים / רון (אברהם) דרעין

מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 60.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: פראג הוצאה לאור
טלפון: 04-6373818 (רותם גלר / אילן לוי)
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
כתובתו של אלוהים / רון (אברהם) דרעין

כתובתו של אלוהים / רון (אברהם) דרעין

נחמיה, בעל משפחה ובעל עסק המתקרב לשנתו החמישים, חי למראית עין חיים בורגניים מסודרים, אך נפשו נותרת בלתי מסופקת. הוא נפרד ממשפחתו ומעסקיו ויוצא בגפו, ללא כסף ורכוש, לחפש תוכן חדש לחייו.

בדרכו הוא פוגש במלצרית יפהפייה בשם ענת, הצעירה ממנו בעשרים שנה, שמעוררת את יצריו ואת סקרנותו. לאחר שנחמיה מבקר בביתה של ענת היא נעלמת בפתאומיות, ונחמיה נעצר בחשד לחטיפתה ולרציחתה. נחמיה מתגלה כאדם בעל חשיבה מיוחדת ודרכי פעולה מפתיעות, שבעזרתן הוא מצליח להשתחרר מן המעצר ולצאת לחפש אחריה.

החיפוש הפתלתל אחר ענת מעמיד בפניו שאלות פילוסופיות מורכבות, ומאלץ אותו לבחון את החיים בכלל ואת חייו בפרט באור חדש לגמרי. הוא מגיע לתובנות מרחיקות לכת, ולפתרונות שלא שיער אפילו את אפשרות קיומם.

 

רון (אברהם) דרעין נולד בישראל, חי שנים ארוכות בתאילנד, אמסטרדם וישראל לסירוגין. מזה שנים רבות הוא מלמד טאי-צ'י וצ'י-קונג, ובמקביל עסק בעבודות שונות ומגוונות. בשנת 1997 חלה בטרשת נפוצה, ממנה החלים בכוחות עצמו. בשנים האחרונות הוא מדריך חולים במחלות שנחשבות סופניות, לראות במחלה שיעור מעשי בחיים ולגלות את יכולות הריפוי הטמונות בהם.

 

___________

 

"דרעין מצייר הוויה ישראלית מדויקת ועכשווית, מתוך גישה רוחנית בוגרת ונכונה, מלאת צניעות והומור. יופיו של הציור נובע מהאינטימיות ומהאמת הישירה הנחשפות בו. הספר נותן השראה ללקיחת יותר סיכונים בחיים, ומציע דרכי התמודדות ברגעים הקשים, כמו גם ריפוי עצמי ממחלות הנחשבות כחשוכות מרפא. ספר מרתק שנותן הרבה חומר למחשבה".

ניסים אמון, פארוס

 

כריכה רכה, 322 עמודים

לקריאת הפרק הראשון: http://www.prag.co.il/pdf/chapters/chtovto.pdf

כתובתו של אלוהים / רון (אברהם) דרעין
מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 60.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.