יריד פסיכולוגיה עברית

שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך/עורכים: שונית רייטר,לייזר, אבישר

מחיר קטלוגי: 148.00 ₪
מחיר: 139.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך/עורכים: שונית רייטר,לייזר, אבישר

שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך/עורכים: שונית רייטר,לייזר, אבישר

אזל בהוצאה !!!!

הספר 'שילובים' עונה על צורך חשוב ביותר: ריכוזו של חומר עיוני ומעשי בנושא השילוב בתוך ספר אחד הנגיש לקוראים. זהו צורך דחוף - לא רק בנושאים של חינוך מיוחד, אלא במכלול תחומי החינוך. נדיר למצוא בספרות החינוכית ספרים כאלה המרכזים במקום אחד את מיטב הכתיבה העיונית והמעשית העוסקת בנושאים מרכזיים, או בבעיות מרכזיות במערכת החינוך.

פרקי הספר בנויים ברצף מעולה - החל בהיבט המושגי-חוקתי, עבור בהיבטים המעשיים של למידה בכיתה, תכנון והערכה (לרבות עמדות של מורים) וכלה בהיבטים המערכתיים שבדרך כלל אינם זוכים להתייחסות נאותה. לדעתי חשוב במיוחד הפרק האחרון המציג פרספקטיבות אישיות; זהו שילוב מעניין בין התפיסות והרגשות של הפרט לבין ההיבטים הכלליים והנייטרליים כביכול.

ברצוני לציין את תפיסתם של עורכי הספר, ולפיה תנועת השילוב בחינוך המיוחד מהווה מנוף לעריכת רפורמה חינוכית רחבה יותר. במרכזה של רפורמה זו עומדת גישה המצדדת בזכותו של כל לומד - בכל גיל ובכל מצב - ליהנות מחינוך המבוסס על ערכי כבוד, צדק, שוויון וסובלנות.

אין לי ספק שהספר מצליח להשיג את שלושת היעדים אשר קבעו העורכים: הצגת סקירה מקפת של הסוגיות הכרוכות בנושא השילוב; קידום העיון והמחקר בנושא; ותרומה להתפתחות המקצועית של העוסקים בתחום. מחד גיסא מתוארות בספר תפיסות מושגיות מגוונות, ומאידך גיסא נמסרים ממצאים של מחקרים אמפיריים. פרקי הספר מציגים היבטים מעניינים, הן לחוקרים והן לאנשי המעשה.

פרופ' מרים בן-פרץ, מתוך דברי ההקדמה

 


שלושת העורכים עוסקים שנים רבות במחקר, בהוראה ובהכשרה בתחום החינוך המיוחד.

פרופ' שונית רייטר , חברת סגל בכירה במגמת חינוך מיוחד בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה. מרצה, חוקרת ובעיקר, מגדלת דור של אנשי מפתח בחינוך המיוחד. באמצעות הקתדרה לחינוך מיוחד החלה, לפני כעשרים שנה, להוציא לאור את כתב העת "סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום" - סחי"ש. בשנים האחרונות הקימה את מישא"ל, המרכז הישראלי האוניברסיטאי לנכויות, חינוך, העצמה ומחקר.

פרופ' (אמריטוס) יונה לייזר שימש במשך שנים רבות כמרצה וחוקר במחלקה לחינוך מיוחד באוניברסיטת צפון אילינוי בארה"ב (Northern Illinois University). כיום מרצה בתכנית ללימודי תואר שני בייעוץ חינוכי במכללת בית-ברל. בישראל הרצה גם בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל-אביב.

ד"ר גלעדה אבישר, חברת סגל במכללה האקדמית בית-ברל. מרצה בכירה בחוג להכשרת מורים לחינוך מיוחד, בחוג לחינוך ובלימודי תואר שני בייעוץ חינוכי ובהערכה ותכנון לימודים.
 

 

שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך/עורכים: שונית רייטר,לייזר, אבישר
מחיר קטלוגי: 148.00 ₪
מחיר: 139.00 ₪

המוצר אזל


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

הכל בסדר - 24 סיפורי רצף /ריטה אוסטרובסקי,קלינאית תקשרות
אינטגרציה סנסורית מדריך לעבודה בגיל הרך/כריסטי איזבל ורבקה איזבל
המדריך לאימון הורים -רגשות תובנות פעולה/מלי דנינו
ערכת תמונות להדרכה וטיפול בחינוך מיני/רונית ארגמן
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.