יריד פסיכולוגיה עברית

אהבה צוחקת/ דניאלה אוראל

מחיר קטלוגי: 63.00 ₪
מחיר: 45.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
אהבה צוחקת/ דניאלה אוראל

אהבה צוחקת/ דניאלה אוראל

הספר אהבה צוחקת מאפשר לקורא לעבור מסע אישי להבנה של מיהו באמת. תוכנו הופך על פיהן אמונות שנחשבות כחקוקות בסלע ומציע אופן הסתכלות שונה מהמקובל. הוא מסייע לעבור מתפיסת העולם הדואלית והמוכרת, שנסמכת על שכלנו השופט והמפריד, לתפיסה מאוחדת המושתתת על הלב המכיל והאוהב.
לקורא הפתוח אהבה צוחקת הוא ספר מתנה שבו ימצא תובנות מפתיעות על אודות תכלית החיים, המוות ואלוהיםשמעל לדת. הוא מצביע בליווי מובאות וסיפורים על אפשרות יציאה מהסבל ובחירה באהבה. מצורף אליו גם דיסק תרגילים ליישום. המחברת קיבצה בספר סדרת סדנאות בהנחייתה לספר מרתק ומשנה חיים.
 
דניאלה נולדה ב-1941 בנתניה. פסיכולוגית קלינית ותיקה ומובילה בתחומה, מטפלת ומדריכה רוחנית למאות רבות של מטופלים. היא החלה את דרכה המקצועית במכונו של ד"ר דוד רודי המפורסם. לימים ניעורו בה כיסופים עזים להגעה לתכלית הייעוד עלי אדמות – לחירות, אשר התעצמו בהדרגה והובילוה לבסוף להתנזרות מחיי החולין והתמסרות מוחלטת לאלוהים – שלא בדרך הדת – אשר אתו ובו היא חיה בשלושים השנים האחרונות. כיוון עבודתה הושפע כמובן מאורח חייה, ומיטיבות לתאר זאת עדויות אלה:
 "דרכך המיוחדת לראות את הדברים תלווה אותי בכל צומת ובכל דרך בה אלך, וכולי תקווה שתמיד אוכל ליישמה. אוהבת ומעריכה. ר.ר. "
"באתי אלייך שבר כלי, ללא מהות, ללא כיוון, וחשפת אותי לדבר הכי חשוב שיש לי בחיים כיום: לאמונה, להכרה באלוהות ובמודעות, המהווה את הכוח היחיד להתמודדות נכונה בעולמנו הכאוטי. אני מודה לך. באהבה, צופית גרנט."
"דניאלה, היית ועודך מוטיב חשוב בחלקו המואר יותר של חיי. יש לך יכולת מרשימה לספק הצצה נדירה אל מעבר לכאב, לזמן ולמקום. בזכות החיבור שלך לאחד, לאמת, לאלוהים, טעמתי גם אני מהאהבה הצוחקת שלך דני מנקין – במאי קולנוע ותסריטאי."
אהבה צוחקת/ דניאלה אוראל
מחיר קטלוגי: 63.00 ₪
מחיר: 45.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

אבא נסע לעבודה באוירון / הדס ביטרן
הולך תמיד אתי / אריאלה בן-ארי
לנועם ברחה השינה / סיגל אהד
סבא טס בחללית / שוש כרמל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.