לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קרן בלומנטל יניר

קרן בלומנטל יניר

קרן בלומנטל יניר

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-448

אודות קרן בלומנטל יניר בקצרה:

קרן בלומנטל יניר, פסיכותרפיסטית ומטפלת באמנות (M.A) מטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב- במבוגרים, נוער וילדים ובעמותת "שחף" (למיגור הפרעות אכילה). מומחית בטיפול בהפרעות אכילה ובקשיים רגשיים שונים בטווח...

פניה אל קרן בלומנטל יניר

אודות קרן בלומנטל יניר

קרן בלומנטל יניר, פסיכותרפיסטית ומטפלת באמנות (M.A)

מטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב- במבוגרים, נוער וילדים ובעמותת "שחף" (למיגור הפרעות אכילה).

מומחית בטיפול בהפרעות אכילה ובקשיים רגשיים שונים בטווח גילאים רחב.

בעלת ניסיון בטיפולים פרטניים, הדרכות הורים, הדרכות למטפלים, הדרכות והרצאות לאנשי מקצוע שונים.

 

בוגרת התוכנית לפסיכותרפיה פסיכואליטית, אוניברסיטת בר אילן. 

M.A בטיפול בהבעה ויצירה/ אמנות חזותית, אוניברסיטת לסלי.

 B.A בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב.

 

טלפון: 050-7739436

www.keren-by.com

info@keren-by.com

 

ועוד כמה מילים:

אני פסיכותרפיסטית ומטפלת באמנות, מתמחה בהפרעות אכילה (אנורקסיה, בולמיה, אכילה זללנית), אכיהל רגשית והשמנת יתר, בטווח גילאים רחב. כמו כן עוסקת בטיפול בקשיים רגשיים שונים שבבסיסם- חרדה, דכאון, פגיעה מינית, קשיים אישיים, בין-אישיים וקשיים בוויסות הרגשי.

 

אני רואה בטיפול הזדמנות לעשות zoom out על החיים. הזדמנות לגלות את עצמו על כוחותיו וחולשותיו ועל מנגנוני ההתמודדות המייטיבים והמזיקים שלו. כל זאת מתוך אמונה שתהליך שכזה מאפשר לאדם יותר שליטה על חייו, ומכאן אפשרות להקלה, השלמה והשגת מטרות, בדרכים אדפטיביות ובריאות.

​בטיפול מתבוננים יחד על הדברים שהפכו אוטומטיים (מחשבות, התנהגות וכד'), בוחנים איפה הם 'נולדו', חושבים יחד על השפעת ההיסטוריה האישית (המשפחתית והחברתית) של האדם על ההווה שלו/שלה, בודקים את טיבם של מנגנוני ההגנה, שנועדו להגן (ולפעמים מפסיקים לתפקד ככאלה). 

​המפגש הטיפולי מהווה סוג של 'מעבדה' קטנה (הפעם zoom in)- כי מה שקורה בתוך החדר בדרך כלל קורה גם מחוצה לו. בטיפול, בניגוד לרוב המקומות האחרים בחיים, ישנה האפשרות לעצור, להתבונן, להרגיש, לחשוב, לבחון, להבין ומכאן גם לעשות שינוי.    

​אני מאמינה בשיח משותף. אני משתפת, שואלת, מאמינה בשיח ישיר ובגובה העיניים. ממעיטה להנהן או להשאיר את מחשבותיי לעצמי... מאמינה שההתבוננות המשותפת מרחיבה פרספקטיבה.    

​הבחירה בטיפול בערוץ הוורבלי (שיחה) או האמנותי (יצירה) משתנה בין פונה לפונה, בהתאם לרצונותיו ויכולותיו ובהתאם לקשר הטיפולי שנוצר בינינו. ישנם המעדיפים דיבור מילולי וישנם שעייפו מדיבורים. ישנם החוששים מהמפגש עם החומר וישנם שהמרחב היצירתי מהווה עבורם מקום בטוח או מסקרן. ביחד נגלה מהי הדרך המתאימה לכל אחד ואחת.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קרן בלומנטל יניר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קרן בלומנטל יניר ובאחריותו/ה.