לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אודי גולדשטיין

אודי גולדשטיין

אודי גולדשטיין

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-5060

אודות אודי גולדשטיין בקצרה:

טיפול אישי בפסיכודרמה: במה לעצמך היי, קוראים לי אודי גולדשטיין, אני בעל M.A במסלול למטפלים מנוסים ביצירה והבעה מטעם אוניברסיטת חיפה, בוגר המסלול לפסיכודרמה בסמינר הקיבוצים ולימודי משחק בתאטרון "קרוב" מייסודו...

פניה אל אודי גולדשטיין

דובר עברית.

אודות אודי גולדשטיין

טיפול אישי בפסיכודרמה: במה לעצמך

היי, קוראים לי אודי גולדשטיין, אני בעל M.A במסלול למטפלים מנוסים ביצירה והבעה מטעם אוניברסיטת חיפה, בוגר המסלול לפסיכודרמה בסמינר הקיבוצים ולימודי משחק בתאטרון "קרוב" מייסודו של ניקו ניתאי ובעל תואר ראשון בתקשורת וצילום. 

כיום אני מטפל בקליניקה פרטית בכפר סבא, ומנחה קבוצות של מתמודדים עם מחלה נפשית במסגרות שונות של בריאות הנפש, קבוצות פסיכודרמה ותאטרון פלייבק לגיל השלישי במרכזי יום של מטב ומנחה התשלמויות לצוותים טיפוליים ושיקומיים, במטרה להגביר את הספונטניות, היצירתיות, המשמעות ותחושת הרווחה בעבודה היומיומית. 

בנוסף אני כותב את הבלוג "מפגשים מהסוג השלישי", בו אני מפגיש בין שירים מוכרים לעולם הפסיכודרמה, במטרה לתת במה לאפן בו אני רואה טיפול רגשי, כדבר יומיומי, שיוצא מגבולות הקליניקה ויכול להועיל ולהיות רלבנטי לכל אדם. 

מסגרות פעילות בולטות: 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אודי גולדשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אודי גולדשטיין ובאחריותו/ה.