לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סמנטה אידסס ג'מסזון

סמנטה אידסס ג'מסזון

סמנטה אידסס ג'מסזון

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-107716

אודות סמנטה אידסס ג'מסזון בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית (רישיון 107716), בוגרת תואר שני בהצטיינות בנוירופסיכולוגיה במכללת ת"א יפו ומוסמכת תוכנית ההשלמות לפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל-אביב את שנות ההתמחות בפסיכולוגיה קלינית עשיתי...

פניה אל סמנטה אידסס ג'מסזון

סמנטה אידסס ג'מסזון השיבה ל 25% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דוברת עברית.

אודות סמנטה אידסס ג'מסזון

פסיכולוגית קלינית מומחית (רישיון 107716), בוגרת תואר שני בהצטיינות בנוירופסיכולוגיה במכללת ת"א יפו ומוסמכת תוכנית ההשלמות לפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל-אביב

את שנות ההתמחות בפסיכולוגיה קלינית עשיתי במכון ת.ל.מ ובמרכז לבריאות הנפש לב השרון. במהלך שנות הלימודים וההכשרה התנסתי ועבדתי כפסיכולוגית במסגרות שונות ובהן- בית חולים שניידר, המחלקה להפרעות אכילה בתל השומר, בית חולים לוינשטיין וכן במסגרת השירות הפסיכולוגי החינוכי. כמו כן, עבדתי כפסיכולוגית בגן של אלוט"ף (גן לילדים שאובחנו על הרצף האוטייסטי) ובמסגרת התפקיד הדרכתי את הורי הגן. כיום אני עובדת כפסיכולוגית במרפאה לבריאות הנפש לילדים ונוער של קופת חולים. 

 

 

יש לי ניסיון רב בטיפול בילדים, מתבגרים ובמבוגרים וכן בהדרכות הורים. אני משלבת בין גישות דינאמיות לטיפול CBT, כאשר בטיפול בילדים ניתן דגש על קשר רציף עם ההורים ועבודה ממוקדת.

אני מטפלת בהפרעות חרדה, דיכאון והפרעות מצב רוח, קשיי הסתגלות, הפרעות התנהגות, קשיים במישור החברתי, קשיים ביחסים ומשברי חיים.

מקבלת מטופלים במסגרת הקליניקה הפרטית ברעננה.

טלפון ליצירת קשר: 0546620064

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סמנטה אידסס ג'מסזון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סמנטה אידסס ג'מסזון ובאחריותו/ה.