לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
"חברים" - מכון פסיכולוגי בע"מ

"חברים" - מכון פסיכולוגי בע"מ

"חברים" - מכון פסיכולוגי בע"מ

חברה פרטית מאומת/ת
ח.פ.: 515274447

"חברים" הוא מכון פסיכולוגי, המתמחה בטיפול קבוצתי לשיפור כישורים חברתיים. הטיפול מיועד לילדים ונוער המתמודדים עם קשיים חברתיים, כתוצאה מביישנות, קשיי תקשורת, הפרעת קשב וריכוז, או כל קושי רגשי או אחר המוביל... קראו אודותיי בהרחבה...


אודות "חברים" - מכון פסיכולוגי בע"מ

"חברים" הוא מכון פסיכולוגי, המתמחה בטיפול קבוצתי לשיפור כישורים חברתיים. הטיפול מיועד לילדים ונוער המתמודדים עם קשיים חברתיים, כתוצאה מביישנות, קשיי תקשורת, הפרעת קשב וריכוז, או כל קושי רגשי או אחר המוביל לפגיעה בכישורים חברתיים.

המנהל המקצועי של "חברים" הוא הנוירופסיכולוג, ד"ר אלון וסרמן. הוא מלווה בוועד מייעץ של מומחים בעלי שם ועובד עם צוות מטפלים מוכשרים ונלהבים.

ב"חברים" הטיפולים מתקיימים בקבוצות קטנות, אליהן משובץ כל ילד בהתאם לגילו וצרכיו, לאחר שיחת היכרות מעמיקה. את הקבוצות מנחים שני מטפלים. התהליך הטיפולי מאפשר לילדים לחוות ולתרגל אינטראקציה חברתית חיובית, דרכה לומדים לשפר את היכולות החברתיות גם מחוץ לקבוצה ב"חברים". במקביל לטיפול הקבוצתי מתקיימים שני מפגשים עם ההורים, המהווים תמיכה בתהליך שעובר הילד.

כיום פועלות ב"חברים" 26 קבוצות טיפוליות, המיועדות לילדים ונוער בכל טווח הגילאים, החל מגן חובה ועד לצבא.

באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא מאמרים ותכנים לאנשי מקצוע, הורים וילדים בנושא של התמודדות עם קשיים חברתיים.

03-757-2222, www.haverim.me, haverim@haverim.me

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של "חברים" - מכון פסיכולוגי בע"מ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי "חברים" - מכון פסיכולוגי בע"מ ובאחריותו/ה.