לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חגית אסף קון

חגית אסף קון

חגית אסף קון

עובדת סוציאלית קלינית טיפול פסיכותרפיה בבני נוער ומבוגרים

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23702

חגית קון אסף  עו״ס קלינית MSW פסיכותרפיסיטית  במבוגרים ובני נוער. בעלת תואר ראשון ושני קליני מטעם אוניברסיטת חיפה ובוגרת תכנית תלת שנתית של פסיכותרפיה פסיכואנליטית מאוניברסיטת חיפה.   קליניקה במרכז... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל חגית אסף קון

דוברת עברית.

אודות חגית אסף קון

חגית קון אסף  עו״ס קלינית MSW פסיכותרפיסיטית  במבוגרים ובני נוער.

בעלת תואר ראשון ושני קליני מטעם אוניברסיטת חיפה ובוגרת תכנית תלת שנתית של פסיכותרפיה פסיכואנליטית מאוניברסיטת חיפה.  

קליניקה במרכז הכרמל בחיפה. 0523212324.

טיפול בגישה דינאמית. משלבת כלים התנהגותיים בטיפול אינטגרטיבי. 

בעלת נסיון קליני רב של שני עשורים בעבודה עם בני נוער ומבוגרים בשלל אירועי חיים ומעברים התפתחותיים, לצד טיפול במצבי טראומה ומשבר נפשי.

 קשיים ביחסים ודימוי עצמי, משבר גירושין ptsd, cptsd ,ocd, דיכאון, חרדה , מאניה דיפרסיה/הפרעה ביפולארית, שליטה בכעסים , סכיזופרניה ואפיזודות פסיכוטיות. 

נסיוני המקצועי כולל עבודה במסגרות ציבוריות שונות, בקליניקה פרטית וכמטפלת בכירה במסגרת מכון טמיר. במסגרת הציבורית  נסיוני כולל בין השאר:  מעל עשור במרפאה פסיכיאטרית ברמבם. במסגרת המרפאה האמבולטורית טיפלתי באופן פרטני וקבוצתי בטווח רחב של קשיים רגשיים, משברי חיים ,  בהפרעות ומחלות נפשיות. ניהלתי יחידה לטיפול בטראומה ואלימות בתחנה טיפולית לילד והמשפחה במועצה האיזורית חוף כרמל. שם עסקתי בניהול  ובהדרכת צוות מקצועי, בבניית תכניות טיפול, אבחון דינאמיקה זוגית ומשפחתית, בהדרכת הורים וטיפול ישיר . בתחילת הדרך המקצועית טיפלתי בבבני נוער במסגרת פנימית מנוף. 

אני רואה בטיפול מרחב לא שיפוטי המאפשר התבוננות ועבודה תהליכית על דפוסים מעכבים אשר נוטים להשתחזר ביחסים,  וסיטואציות בחיינו ועלולים להוביל לאי נחת, ובמצבים מסויימים למצוקה וקשיים נפשיים.

אני מאמינה שבתוך מסגרת טיפול המציעה סביבה בטוחה ומוגנת, ניתנת ההיזדמנות לחקור הרגלים שהשתרשו, לבחון כיצד אלו משרתים אותנו באופן לא אדפטיבי ולהיפתח לתובנות חדשות. כמו כן, מתאפשרת החלפת תגובתיות בהתבוננות, הרחבה של מגע עם עולם פנימי ובחינת השיח שאנו מנהלים עם עצמינו והסביבה. בתהליך זה בו מתרחשת העמקת המודעות העצמית ,גוברת גם היכולת להרחיב דרגות חופש בחירה ובכך לזמן לעצמינו מציאות מטיבה יותר. 

אני מאמינה בטיפול ארוך טווח ומעמיק, אך בהחלט מוצאת מקום גם לטיפולים קצרי מועד ממוקדים , תוך הקפדה על התאמת הטיפול לצרכי המטופל.  

על אף שתהליך טיפולי דורש מידה רבה של השקעה ומחוייבות- הניסיון מראה כי הטיפול מציע היזדמנות לגילוי מחודש של כוחות, התמודדות עם חסמים, זניחת הרגלים לא יעילים ומעודד התפתחות, גדילה ויצירה.

כיום מעמיקה ידע בלימודי פסיכותרפיה פסיכואנליטית באוניברסיטת חיפה. עובדת בקליניקה פרטית בטיפול פרונטלי/אונליין. וכמטפלת בכירה במכון טמיר.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חגית אסף קון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חגית אסף קון ובאחריותו/ה.