לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ירון זיו

ירון זיו

ירון זיו

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 19809

שמי ד"ר ירון זיו והנני משמש כמנהל את "מעוף"-המרכז הישראלי לגשטאלט בשילוב אומנויות. אני בעל תואר שני בעבודה סוציאלית, (Yeshiva University)  מ.ר. 19809 בפנקס העובדים הסוציאליים. תואר שני בהתנהגות ארגונית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ירון זיו

ירון זיו השיב ל 44% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

ירון זיו עוסק בהדרכה מקצועית, הדרכת הורים, הנחיית קבוצות, טיפול באמצעות EMDR, טיפול דיאדי, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול זוגי, טיפול משפחתי, טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול קבוצתי, ייעוץ וייעוץ ופיתוח ארגוני.

מטפל במבוגרים ומתבגרים. בהתמודדות עם דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות התנהגות (ילדים), הפרעות קשב וריכוז, הרטבה/הצטאות (ילדים), התמכרויות, חרדה, יחסי הורים-ילדים, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בזוגיות, קשיים במיומניות חברתיות וקשיים במיניות.

דובר אנגלית, גרמנית, ספרדית, עברית וצרפתית.
טיפול למגזר החרדי
מרצים בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, הורות ועוד
פנוי לקבלת מטופלים חדשים

ירון זיו חבר באיגודים המקצועיים:

אודות ירון זיו

שמי ד"ר ירון זיו והנני משמש כמנהל את "מעוף"-המרכז הישראלי לגשטאלט בשילוב אומנויות.

  במשך כ-12 שנה נהלתי את התכנית להכשרת מנחי קבוצות במכללת "בית-ברל" וכיום אני מנהל את התכנית להכשרת מנחי קבוצות בשילוב אומניות מטעם מכללת הרצליה בשיתוף עם מרכז "מעוף" המרכז הישראלי לגשטאלט ושילוב אומניות.

 בשנת 2001 הוצאתי ספר יחד עם ד"ר יעל בהרב  הנקרא "מסע קבוצתי" המדריך למנחי קבוצות,הוצאת גל,2001

מזה כ-25 שנה אני עוסק בהדרכה ובהעברת השתלמויות בתחום מערכת החינוך, בייחוד בנושאים העוסקים באלימות פיסית ומילולית, משמעת בכתה ,ניווט כתה יעיל ובמשך 10 השנים האחרונות אני עסוק בפיתוח מודלים יישוביים בנושא: טיפוח הסמכות החינוכית. מודל הנקרא קהילה מטפחת סמכות מתוך אחריות. המורה כמנהיג בקהילתו , ההורה כמנהל מדיניות חינוכית כל אלו מתחומי העניין של מחקרי וכתיבתי.

שני נושאים נוספים בהם אני עוסק באופן אינטנסיבי הינם הפסיכולוגיה של החלום בכלל וע"פ גישת הגשטאלט בפרט והפסיכולוגיה של השינוי- מהו שינוי יזום? מהו שינוי כפוי? וכיצד ארגונים ופרטים מתמודדים עם שינוי. 

  כתובת אתר האינטרנט: www.maofcenter.co.il

אפשר להגיע אלי דרך הטלפונים הבאים: 09-9588818 ו- 0524888840

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ירון זיו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ירון זיו ובאחריותו/ה.