לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דנה דניאלי

דנה דניאלי

דנה דניאלי

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-142033

אודות דנה דניאלי בקצרה:

שמי דנה דניאלי, פסיכולוגית קלינית מומחית (M.A), מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים בקליניקה פרטית בתל אביב, וכן במרפאת "חווה" בבית החולים 'תל השומר'. במהלך העשור האחרון צברתי ניסיון בטיפול באוכלוסיות שונות...

פניה אל דנה דניאלי

אודות דנה דניאלי

שמי דנה דניאלי, פסיכולוגית קלינית מומחית (M.A), מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים בקליניקה פרטית בתל אביב, וכן במרפאת "חווה" בבית החולים 'תל השומר'.

במהלך העשור האחרון צברתי ניסיון בטיפול באוכלוסיות שונות ובמנעד רחב של מצבים, כגון: קשיים ביחסים בינאישיים ואינטימיים, חרדה, דיכאון, אבל ואובדן ומגוון קשיים רגשיים ומשברי חיים.

אני רואה את התהליך הטיפולי כמרחב ייחודי, בטוח ולא שיפוטי המאפשר התבוננות וחשיבה משותפת על חוויות פנימיות, קשרים משמעותיים, תפיסות ורגשות המעצבים הן את הקשיים והמצוקות, והן את הכוחות והחוזקות של האדם. אני מאמינה כי בתוך קשר טיפולי חם ומכיל, ניתן ליצור יכולות התמודדות נכונות ומדויקות יותר עבור המטופל, ולקדם צמיחה ורווחה נפשית.  

אני מתאימה את סוג הטיפול והגישה הטיפולית לצרכיו והעדפותיו של המטופל; אני מטפלת בגישה פסיכודינמית המאפשרת העמקה בחוויות רגשיות והבנה של דפוסי חשיבה לא מודעים בנפש אשר משפיעים על החיים היומיומיים. כמו כן, אני מטפלת בגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT, ACT) המאפשרת הבנה ושינוי של תפיסות והתנהגויות בלתי מסתגלות ומתן כלים להתמודדות עמן.

ניסיון מקצועי

טיפול בנשים במסגרת מרפאת "חווה" בבית החולים 'תל השומר', המתמחה במתן מענה נפשי סביב היריון, לידה, מעבר להורות וקשיי פריון.

טיפול במבוגרים המתמודדים עם משבר נפשי במסגרת התמחות קלינית באשפוז יום פסיכיאטרי, היחידה לטיפול יום אינטנסיבי ב'שיבא' תל השומר

טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) במבוגרים במסגרת התמחות קלינית במרפאת "דרור" בבית החולים תל השומר, המתמחה במענה נפשי לדיכאון, חרדה, פוביה, OCD וטראומה.

טיפול בילדים, מתבגרים, מבוגרים, הדרכת הורים במסגרת התמחות קלינית בקליניקה הפסיכולוגית לקהילה במרכז הבינתחומי הרצליה

טיפול בילדים והורים במסגרת פרקטיקום קליני במרפאה הפסיכיאטרית לילד ולמתבגר, 'שיבא' תל השומר

מנהלת מחקר קליני במרכז הבינתחומי הרצליה הבוחן יעילות טיפולים פסיכולוגיים שונים עבור אנשים הסובלים מביקורת עצמית גבוהה.

השכלה אקדמית

בוגרת תואר שני בהצטיינות (M.A) בפסיכולוגיה קלינית במיקוד ילדים ומתבגרים המרכז הבינתחומי הרצליה. עבודת התזה עסקה בקשר שבין הפרעה טורדנית-כפייתית במערכות יחסים (ROCD) והשימוש ברשתות חברתיות.

בוגרת תואר ראשון משולב (B.A) בפסיכולוגיה וחינוך מיוחד בהצטיינות, אוניברסיטת תל אביב.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דנה דניאלי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דנה דניאלי ובאחריותו/ה.