לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר מתי קמינסקי

ד"ר מתי קמינסקי

ד"ר מתי קמינסקי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-89591

ד"ר מתי קמינסקי מתגוררת בראש העין.  חזרתי לאחרונה לארץ לאחר שהות ארוכה בבוסטון. אני פסיכולוגית קלינית מומחית במסצ'וסטס ובארץ. תחומי ההתמחות שלי: טיפול קוגניטיבי - התנהגותי (CBT) להפרעות חרדה וOCD. בבוסטון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר מתי קמינסקי

ד"ר מתי קמינסקי השיבה ל 71% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ד"ר מתי קמינסקי

ד"ר מתי קמינסקי
מתגוררת בראש העין. 

חזרתי לאחרונה לארץ לאחר שהות ארוכה בבוסטון. אני פסיכולוגית קלינית מומחית במסצ'וסטס ובארץ.

תחומי ההתמחות שלי:

טיפול קוגניטיבי - התנהגותי (CBT) להפרעות חרדה וOCD. בבוסטון נחשפתי לגישות חדשניות בCBT ונוכחתי לדעת שיש טיפול לקשיים רבים והוא עובד! הטיפול הוא בדרך כלל קצר מועד וממוקד מאוד, והתוצאות אינן מתמהמהות להגיע. אין טעם להמשיך ולסבול מחרדה המגבילה ומקשה על החיים. בימים אלה אני מציעה טיפול בוידיאו במחיר מופחת.

אבחון נוירופסיכולוגי לבירור דיאגנוזה. מתאים להורים השואלים את עצמם: האם יש שם למה שהילד שלי סובל ממנו? האם יש דיאגנוזה? דיאגנוזה עוזרת בבחירת הטיפול הנכון ובקבלת משאבים לטיפול בבעייה. האבחון הוא מקיף וכולל תיפקודי מוח, הערכת יכולות, אישיות. האבחון כולל מבחנים עדכניים שהם המילה האחרונה בתחום: אבחון קשב ממוחשב ואבחון יכולות בעזרת שימוש באייפד. אני מוסמכת לאבחן בADOS-2 שהוא הסטנדרט באבחון הפרעות על הספקטרום האוטיסטי. 

אני עורכת אבחונים למבוגרים צעירים וקשישים. אני מתמחה בפגיעות מוחיות ונפשיות. אבחונים אלה כוללים מבחני זכרון, פונקציות ניהוליות, אישיות ועוד. 
 

התקשרו 054-470-3986

האימייל שלי: matti.kaminsky@gmail.com

בקרו באתר שלי

drmattikaminsky.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר מתי קמינסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר מתי קמינסקי ובאחריותו/ה.