לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הדר מלאך

הדר מלאך

הדר מלאך

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6199

אודות הדר מלאך בקצרה:

מומחית בפסיכולוגיה חינוכית, המשלבת כיום בין שני תחומי ענין והתמחות מרכזיים, תחת שני כובעים- אבחון וטיפול בליקויי למידה, והדרכת סיורים ומתן הרצאות של התבוננות מנקודת מבט פסיכולוגית, באתרים ובגלריות. בכובע ה"חינוכי"...

פניה אל הדר מלאך

אודות הדר מלאך

מומחית בפסיכולוגיה חינוכית, המשלבת כיום בין שני תחומי ענין והתמחות מרכזיים, תחת שני כובעים- אבחון וטיפול בליקויי למידה, והדרכת סיורים ומתן הרצאות של התבוננות מנקודת מבט פסיכולוגית, באתרים ובגלריות.

בכובע ה"חינוכי" -בעלת עניין והתמחות מיוחדים בלקויות למידה. מאבחנת ומטפלת בסטודנטים לקויי למידה במסגרת המרכז לאבחון ותמיכה בלקויי למידה של האוניברסיטה העברית. עבדתי שנים רבות בשפ"ח ירושלים, ובעלת נסיון רב בעבודה אבחונית וטיפולית עם ילדים ובני נוער. כיום עורכת אבחונים פסיכולוגיים ופסיכודידקטיים באופן פרטי, וכן עבור מכונים שונים.

בכובע "המסייר והמרצה"- בעקבות האהבה שלי לאומנות והענין הרב שיש לי בקשר שבין פסיכולוגיה ואומנות פלסטית, התחלתי את דרכי בתחום בהדרכת סיורי אומנות המדגישים התבוננות ביצירות מנקודת מבט פסיכולוגית, ומעודדים את החוויה האינטלקטואלית והרגשית הנוצרת במהלך המפגש עימן (עם היצירות). כיום אני מדריכה גם סיורים באתרים שונים, גם לגביהם אני מאמצת את נקודת ההסתכלות הפסיכולוגית, כמו גם הסוציולוגית ותרבותית, במטרה לאפשר התבוננות מזויות ראיה חדשות, המקדמות למידה הן על עצמנו והן על העולם והחברה בהם אנו חיים. בשני התחומים הללו אני גם מרצה, הן לפסיכולוגים והן לקהל הרחב. לפרטים נוספים בנוגע לסיורים ולהרצאות, ניתן לגלוש באתר שלי: http://mara-makom.blogspot.co.il/ וכמו כן ניתן לכתוב אלי ל: mshadar@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הדר מלאך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הדר מלאך ובאחריותו/ה.