לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר רעות זרחוביץ

ד"ר רעות זרחוביץ

ד"ר רעות זרחוביץ

פסיכולוגית קלינית מומחית, PhD

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131239

פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת במבוגרים בקליניקה ברחוב פנקס בת"א. עובדת בגישה פסיכודינמית ומשלבת כלים מהטיפול הקוגנטיבי-התנהגותי (CBT) בהתאם לצורך. אני מאמינה שטיפול מיטיב ואפקטיבי הוא כזה שמזמן... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר רעות זרחוביץ

ד"ר רעות זרחוביץ השיבה ל 0% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ד"ר רעות זרחוביץ

פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת במבוגרים בקליניקה ברחוב פנקס בת"א. עובדת בגישה פסיכודינמית ומשלבת כלים מהטיפול הקוגנטיבי-התנהגותי (CBT) בהתאם לצורך.

אני מאמינה שטיפול מיטיב ואפקטיבי הוא כזה שמזמן היכרות טובה יותר של המטופל.ת עם עצמו.ה והמאפשר התבוננות, העמקה ועיבוד של תכנים רגשיים-נפשיים. טיפול כזה מתאפשר על-ידי יצירת קשר טיפולי בטוח ופתוח, ובה בעת מרחב שמאתגר לעיתים הנחות ותפיסות קודמות ואשר שואף לייצר שינוי היכן שהוא נדרש ולקבל את מה שלא ניתן לשנות.

בעברי למדתי פסיכולוגיה קלינית וכן פסיכולוגיה חברתית ולאחר מכן גם כתבתי עבודת דוקטורט המשלבת בין שני התחומים. השילוב בין נקודת המבט הקלינית והחברתית משקף במידה רבה את תפיסת עולמי הטיפולית. אני מאמינה ששילוב זה מייצר זווית התבוננות מורכבת על אתגרי חיים שונים והבנה של האופן שבו האישיות הייחודית של המטופל.ת מעוצבת ומושפעת מהחברה שבה פועל.ת - על הזהויות והתפיסות המאפיינים אותה.

במהלך השנים צברתי ניסיון בטיפול פרטני וקבוצתי במצבי אבל ואובדן, השפעות פסיכולוגיות של עולם העבודה, תחושת תקיעות בחיים האישיים והמקצועיים, משברי חיים, דכאון ובדידות, קשיים בינאישיים, התמודדות עם טראומה צבאית וסוגיות של זהות.

ניתן ליצור קשר בהודעה למספר 052-3894040

השכלה:

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר רעות זרחוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר רעות זרחוביץ ובאחריותו/ה.