לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דינה ליבוביץ-קוטין

דינה ליבוביץ-קוטין

דינה ליבוביץ-קוטין

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-2507

אודות דינה ליבוביץ-קוטין בקצרה:

דינה ליבוביץ - קוטין, פסיכולוגית קלינית בכירה בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה באונ' בר אילן,תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באונ' חיפה. אני מומחית בפסיכולוגיה קלינית מ-1988 ומדריכה אנשי מקצוע בפסיכותרפיה ובדיאגנוסטיקה ...

פניה אל דינה ליבוביץ-קוטין

אודות דינה ליבוביץ-קוטין

דינה ליבוביץ - קוטין, פסיכולוגית קלינית בכירה

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה באונ' בר אילן,תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באונ' חיפה. אני מומחית בפסיכולוגיה קלינית מ-1988 ומדריכה אנשי מקצוע בפסיכותרפיה ובדיאגנוסטיקה  מ- 1995.  סיימתי בי"ס לפסיכותרפיה, וכן סיימתי את המכון הישראלי לאנליזה קבוצתית.

נסיון מקצועי עיקרי: בי"ח פסיכיאטרי טירת הכרמל, 1983-1987. טיפול אינדיבידואלי וקבוצות. מרפאה לבריאות הנפש משרד הבריאות, נהריה, 1989-1995. טיפול אינדיבידואלי, קבוצתי והדרכה. משרד הבטחון, אגף השקום, 1989 ועד היום. שם הנחיתי קבוצות שונות שעסקו באובדן ובשכול.  עמך, עמותה לטיפול בניצולי שואה ובני הדור השני  1997 ועד היום. קליניקה פרטית  1988 ועד היום. בעמך ובקליניקה אני עוסקת בטיפול אינדיבידואלי, קבוצתי ובהדרכת אנשי מקצוע.

במשך כל עבודתי כפסיכולוגית עסקתי בטיפול אינדיבידואלי ובהנחיית קבוצות. כך שצברתי נסיון רב, בשני התחומים. אני אוהבת את שני התחומים ומרגישה שהם משלימים זה את זה, אצלי ואצל מטופלי. כמטפלת אני עוסקת במגוון רחב של בעיות, אך, יש לציין שבמשך שנות עבודתי צברתי נסיון רב בטיפול בכאב, באובדן  ובטראומות  שונות.

ניתן להתקשר אלי טל.052-3745698

modin@012.net.il   

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דינה ליבוביץ-קוטין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דינה ליבוביץ-קוטין ובאחריותו/ה.