לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורן מי-רון

אורן מי-רון

אורן מי-רון

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-110538

אודות אורן מי-רון בקצרה:

מטפל במרכז תל-אביב ובאופן מקוון, בעל נסיון רב בטיפול במבוגרים ומבוגרות צעירים (20-45) הסובלים מקשיים רגשיים, מחרדה ולחץ, מבעיות בזהות האישית או המינית, החווים קשיים בתחום התעסוקתי, החברתי והמשפחתי. עם המופנמים והביישנים,...

פניה אל אורן מי-רון

אורן מי-רון השיב ל 50% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות אורן מי-רון

מטפל במרכז תל-אביב ובאופן מקוון, בעל נסיון רב בטיפול במבוגרים ומבוגרות צעירים (20-45) הסובלים מקשיים רגשיים, מחרדה ולחץ, מבעיות בזהות האישית או המינית, החווים קשיים בתחום התעסוקתי, החברתי והמשפחתי. עם המופנמים והביישנים, עם אלו המתמודדים ומתמודדות עם אירועי עבר טראומטיים, עם קשיים במימוש הזוגיות ובאלו המתמודדים ומתמודדות עם אתגרי החיים, הרוצים לצאת מתוך תקיעות, להתפתח ולממש את עצמם ואת יכולותיהם.
מטפל בגישה דינמית בדגש על הקשר הבינאישי ועל דפוסי הקשר המשפיעים על אופן ההתנהלות וההתקדמות. משלב טכניקות מטיפולים התנהגותיים-קוגנטיביים (CBT), טיפול EMDR ממוקד טראומה, קשיבות (mindfulness) ומנטליזציה על פי צרכי המטופל.

אני מאמין בכוחו המרפא והמעצים של מפגש בין-אישי קרוב ואמפטי. בטיפול אני מציע מקום מכבד ומוגן, המאפשר את קיומו של תהליך עמוק ואישי בגובה העיניים ובקצב המתאים. התהליך מבוסס על קשר, ידע ומקצועיות ומאפשר חיבור, התפתחות וצמיחה היכן שקודם היה כאב וחסר.

מנסיוני יצירת הקשר היא לפעמים החלק הקשה והמעכב, אבל היא עשויה לפתוח פתח לשינוי והתקדמות 

                                                    אל תהססו להעזר ולפנות

אורן מירון                                                                                                               054-7946253

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורן מי-רון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורן מי-רון ובאחריותו/ה.