לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שגיא ברגר

שגיא ברגר

שגיא ברגר

פסיכולוג קליני מומחה-מדריך

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-91123

  פסיכולוג קליני בתל-אביב ובקרית-אונו. www.clinicalpsychologist.co.il למדתי פסיכולוגיה קלינית של המבוגר, באוניברסיטת תל-אביב. בעבודתי במסגרות ציבוריות צברתי ניסיון רב בטיפול בקשיים רגשיים, הפרעות נפשיות ועיתות משבר.... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שגיא ברגר

שגיא ברגר עוסק באבחון, הדרכה בפסיכודיאגנוסטיקה, הדרכה מקצועית, הדרכת הורים, הנחיית קבוצות, טיפול במשחק, טיפול דיאדי, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול זוגי, טיפול מיני, טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול פסיכולוגי, טיפול קבוצתי, ייעוץ, ייעוץ ופיתוח ארגוני וקשיבות (Mindfulness).

מטפל בגיל השלישי, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אוטיזם וליקויי תקשורת, דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות נפש, הפרעות קשב וריכוז, התנהגויות כפיתיות, חרדה, יחסי הורים-ילדים, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בהתארגנות, קשיים בזוגיות, קשיים במיומניות חברתיות וקשיים במיניות.

דובר אנגלית ועברית.
טיפול גיי-פרנדלי
טיפול למגזר החרדי
מרצים בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, הורות ועוד
ספק מאושר משרד הבטחון
פנוי לקבלת מטופלים חדשים

שגיא ברגר חבר באיגודים המקצועיים:

אודות שגיא ברגר

 

פסיכולוג קליני בתל-אביב ובקרית-אונו.

www.clinicalpsychologist.co.il

למדתי פסיכולוגיה קלינית של המבוגר, באוניברסיטת תל-אביב. בעבודתי במסגרות ציבוריות צברתי ניסיון רב בטיפול בקשיים רגשיים, הפרעות נפשיות ועיתות משבר. למדתי מעבודתי כי אנשים בשלבים שונים של החיים מתמודדים, מסיבות שונות, עם חרדה או עצבות עד כדי תחושות של ריקנות ודכאון. לעיתים החיים מפגישים עם מצבים קשים, התמודדויות ועומסים משמעותיים או ממושכים ואז מתפתח הכאב הנפשי בדמות של חרדה או דכאון. לעיתים, אנשים גדלים בסביבה  החסרה את שנזקק, על מנת להתמודד בעתיד עם אותם מצבי חיים. כאשר אותה סביבה גם פוגעת בעוצמה ולאורך זמן, החיים מלווים בכאב נפשי ההופך להתמודדות יום יומית.

כיום אני עובד:

ניסיון קודם:

הגישה הטיפולית שלי משלבת בין גישות פסיכואנליטיות קלאסיות ועדכניות. אני מאמין שכל מטפל, ולא משנה באיזו גישה הוא מאמין,  פוגש קודם כל בן אדם ולא תיאוריה. מה שהמטופל צריך זו הבנה מעמיקה, מקצועית וכוללת של מצבו על מנת שניתן יהיה לעזור לו. ההבנה הזו מתגלה במהלך הטיפול באופן המשותף למטופל ולמטפל ומשתנה ככל שמעמיקים ברבדים של המטופל או לחילופין, כאשר המציאות והצרכים של המטופל משתנים.

אני עוסק ב:

יצירת קשר, טלפון: 054-8057987

קליניקה: קריית אונו, תל-אביב.

sagiberger@gmail.com

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שגיא ברגר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שגיא ברגר ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת שגיא ברגר

הקופסה של שרדינגר כמטאפורה קוונטית למרחב אנליטי: האם הלא-מודע האנליטי פועל באופן קוונטי?
שגיא ברגר
המחקר על הפיזיקה הקוונטית צובר תאוצה עם הזמן, ומושגים קוונטיים מלהיטים את הדמיון הקולקטיבי ומחוללים מהפכה פרדיגמטית. תהליך מקביל התרחש סביב...
מאמרים | 31/12/2023 | 5,589 | 3 תגובות