מתא"ם


חזרה לפורום

מתא"ם


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תגיות נושא: תיאוריה והמשגות תיאורטיות | אקדמיה ותארים מתקדמים | תיאורי מקרה | סטודנטים | קורסים

תצוגה 
פרופיל מקצועי ופרטים ליצירת קשר, ברשימת חברי הקהילה בפסיכולוגיה עברית, 45ש"ח לחודש בתשלום שנתי
מערכת 'בינינו' מזמינה אתכם.ן לשלוח תקצירים בני 200 מילים לקראת הגיליון הקרוב.
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
עבודה מהבית - חנן דרלן
עבודה מהבית - שי נפתלי
עבודה מהבית - שלום לוי
דרושים לעבודה... - עבודה מהבית
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
לחצו כאן להוספת מודעה מיידית
פרופיל מקצועי ופרטים ליצירת קשר, ברשימת חברי הקהילה בפסיכולוגיה עברית, 45ש"ח לחודש בתשלום שנתי
מערכת 'בינינו' מזמינה אתכם.ן לשלוח תקצירים בני 200 מילים לקראת הגיליון הקרוב.
 
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:הצג את כרטיס הביקור של נטלי לילילי נטלי לילילי   [שלח דואר | הודעות נוספות בפורום]תאריך:26/8/2009 07:58

נושא:

אחרי סדנת הטקסטים הראשונה ולקראת סדנת הטקסטים השנייה
תוכן:

הי לכולם,

האמת שאני כמעט ולא נכנסת לפורום ועשיתי את זה עכשיו לקראת הלימוד המקוון ואז ראיתי שלא כתבו על הסדנאות. החלטתי בצעד אמיץ להירשם לפורום ואז לקח לי בערך שעה עד שאשכרה הצלחתי להכניס הודעה. אם זה כל פעם כל כך מסובך אני מסירה את הכובע בפני המשתתפים הפעילים כאן. זה עסק לא פשוט! הייתי מקבלת אתכם לקלינית רק על זה שאתם מצליחים.

בכל אופן:

בתור אחת שהגיעה לאופק בגלל חרדת-טקסטים קשה, נדמה לי, רק נדמה לי שאני בתחילתו של תהליך של פירוק החרדה הזאת.

בדיעבד, שבוע וחצי אחרי הסדנה הראשונה, נראה לי שאופק היו יכולים לגבות עוד 400 שקלים עבור כל סדנה ולסיים אותה ב"ניפגש בשבוע הבא", כי היה בה מימד טיפולי לחלוטין. אני למדתי עם איריס ולא הכרתי אותה קודם רק ביררתי (היטב!) שהמדריכים עובדים בדיוק באותה השיטה. היא היתה מדהימה. לא ציפיתי בכלל לתשומת לב עמוקה ואישית כזאת. גם לא הבנתי לחלוטין שהיא אשכרה תשב איתי במשך למעלה משעה. בשקט ובנועם היא הגדירה היטב את האופן שבו אני ניגשת לטקסט, ואמרה לי דברים שכנראה לא העזתי להגיד לעצמי. שאלתי אותה בטימטומי אם היא אומרת אותם דברים לכולם והיא אמרה שלכל אחד יש את הדרך שלו להתמודד עם טקסט מדעי, את החלקים החזקים והחלשים שלו, והתחילה להקנות לי שיטה ודרך עבודה הרבה יותר מתובנתת וצפויה ממה שהיתה לי. מהתרגולים בבית אני כבר רואה שיפור, קודם כל בהיסטרייה שלי מול הטקסט ומסתבר שכשיש לי יותר חמצן במוח אני חושבת טוב יותר.

החוויה כולה היתה מאירת עיניים ומלמדת מבחינתי, בעיקר כי תכלס הגעתי די סקפטית לשלב הזה, גם מהניסיון של שנה שעברה, וגם כי טקסטים היה נראה לי משהו שאין הרבה מה לעשות איתו חוץ מלתרגל לתרגל ולתרגל. פעם ראשונה שמצאתי את עצמי לומדת ומבינה מה אני עושה לא נכון בטקסטים, ומה אפשר ללמוד מזה.

אני נזהרת לא לעשות השוואות פומביות וחד משמעיות לפתרונות, זה לא אתי ולא כלכך מכובד בעיני. אני פשוט לא מתה על זה באופן אישי, לפחות לא בפורום. אני גם כן יכולה לומר לזכותם שכשעשיתי אצלם קורס כן היו חומרים בסטטיסטיקה שעזרו לי, והיתה לי מדריכה מוצלחת לדעתי. אבל זה פשוט משהו אחר. הישיבה הזאת אחד על אחד בתחום שהוא באמת כה מורכב היא דבר הכרחי- זאת דרך מצויינת לשים מראה מול הפרצוף ולהתמודד עם שיטות עבודה קלוקלות שסיגלתי לעצמי במשך שנים של לימודים.

אני חייבת להגיד לאופק סחטיין על ההשקעה. היתה לי התלבטות קשה אם להירשם אליהם, בעיקר בגלל המחיר, אבל התרשמתי.

עוד אין לי מסקנות גורפות. יהיו רק אחרי שאראה את השיפור במתאם. בינתיים נעים להרגיש שמישהו עשה עבודת חשיבה רצינית על הענין הזה של ההכנה לטקסטים.

אעדכן גם אחרי הסדנה הבאה אם אצליח שוב להיכנס

 


תגובות  הוספת תגובה הוסף תגובה להודעה זו
26/8/2009 13:34
תאריך:
ללא תגובות הי בנות : אור אור
26/8/2009 18:17
תאריך:
2/9/2009 09:09
תאריך:
 
עם תגובות הי נטלי : אור אור
2/9/2009 11:21
תאריך:
 
ללא תגובות מצטרפת אליכן : רותם תותם
7/9/2009 07:24
תאריך:
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום