לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי

הסתדרות הפסיכולוגים בישראל (ע"ר)

הסתדרות הפסיכולוגים בישראל (הפ"י) הוקמה בשנת 1957 והיא הארגון היציג של הפסיכולוגים הישראליים. רשאים להצטרף להפ"י כחברים מן המניין פסיכולוגים בלבד, כלומר, האנשים הרשומים בפנקס הפסיכולוגים. המוסדות המרכזיים של הארגון הם הוועד המרכזי, ועדת ביקורת, ועדת אתיקה, אשר נבחרים ע"י כלל חברי הסתדרות הפסיכולוגים בישראל. בנוסף לכך, לכל חטיבה (התפתחותית, חברתית-תעסוקתית-ארגונית, חינוכית, קלינית, רפואית, שיקומית) ועד משלה, הנבחר ע"י חברי החטיבה בלבד. סטודנטים לפסיכולוגיה מהשנה השנייה לתואר השני מוזמנים להצטרף כחברים שלא מן המניין.

הסתדרות הפסיכולוגים בישראל דואגת למעמדה המקצועי והציבורי של הפסיכולוגיה. היא הגוף המוסמך לייצג את המקצוע במוסדות סטטוטוריים שונים: מועצת הפסיכולוגים, מועצת הבריאות, מועצת הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול ועוד. בנוסף לפעילותה בארץ, הסתדרות הפסיכולוגים בישראל מייצגת את הפסיכולוגיה הישראלית במוסדות הבינלאומיים של המקצוע.

ועדת אתיקה עוסקת בבעיות האתיות המתעוררות במהלך פעילותו המקצועית של הפסיכולוג. היא מטפלת בתלונות על התנהגותו של פסיכולוג כאיש מקצוע, מכריעה בסכסוכים על רקע אתי שבין חברי הפ"י ועונה של שאלות בתחום האתי. תקנון האתיקה של הסתדרות הפסיכולוגים בישראל ("קוד האתיקה המקצועית") אומץ ע"י מועצת הפסיכולוגים והוא חל גם על פסיכולוגים שאינם חברי הארגון.

הסתדרות הפסיכולוגים בישראל מארגנת כנסים מקצועיים ומדעיים, בהם זוכים חבריה מהנחה ניכרת בדמי ההשתתפות. בנוסף לכך מארגנות החטיבות סמינרים, השתלמויות וימי עיון, שגם בהם נהנים חברי הסתדרות הפסיכולוגים בישראל מהנחה בדמי ההשתתפות. חברי הסתדרות הפסיכולוגים בישראל נהנים משירותים שונים: מאגרי מידע מקצועיים, ייעוץ משפטי בסוגיות עקרוניות, רבעון "פסיכואקטואליה" ועוד.

 

מספר עמותה: 580098853 

כתובת: דרך מנחם בגין 42, רמת גן

מען למכתבים: ת"ד 3361,  רמת גן 5213601

טלפון: 03-5239393/884

פקס: 03-5230763

 

חברי הסתדרות הפסיכולוגים בישראל

קוד האתיקה המקצועית של הפסיכולוגים בישראל - 2017

אתר הפ"י

תגיות:

נערך לאחרונה ב-27/12/2022 16:55