מכון רמת- אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית

מכון רמת- אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית

מכון רמת- אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית

כיצד ניתן לפנות :

 דוא"ל: m.ramat.aviv@gmail.com

 

פעילויות המכון:

פעילויות בתחום הטיפול והאבחון:

  • טיפול פרטני ארוך טווח
  • טיפול פרטני ממוקד ותחום בזמן
  • טיפול קבוצתי
  • טיפול משולב פרטני וקבוצתי
  • טיפול זוגי
  • טיפול בילדים ובמתבגרים
  • הדרכה וייעוץ להורים
  • התערבות בשעת משבר
  • התייעצות (קונסולטציה)
  • אבחון אישיות

פעילויות בתחום הכשרת אנשי מקצוע:

במסגרת הכשרת אנשי מקצוע מתקיימות מסגרות לימודיות העוסקות במפגש בין קליניקה ותאוריה:

  • קבוצות הדרכה 
  • קורסים וסדנאות

טיפול קבוצתי וטיפול משולב

**חדש - נפתחת קבוצה לגילאי 20-35**

לפנייה - טלפון 0547-260054

 

טיפול קבוצתי במכון רמת- אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית

מהי קבוצה טיפולית ?

הטיפול הקבוצתי מאפשר התמודדות עם מגוון רחב של סוגיות אישיות ובין-אישיות במסגרת קבוצה ובהנחיית פסיכולוגיים קליניים. זוהי מסגרת טיפולית הממוקמת במפגש בין עולמו הפנימי של האדם לבין קשריו הבין-אישיים.

מבחינה רגשית, הקבוצה הטיפולית היא חוויה אינטנסיבית וחזקה, המאפשרת לזהות דפוסים, לראות תהליכים ולחקור אותם תוך כדי התרחשותם. היא דומה לטיפולי האישי, בכך שהיא מאפשרת התבוננות, חקירה והבנה של תהליכים מודעים ולא מודעים, בצורה המסייעת להשגת שינוי והתפתחות. הקבוצה מוסיפה על טיפול אישי, כיון שיש לה חיים משל עצמה, ומתרחשים בה כל אותם התהליכים, בגללם פונה האדם לטיפול. היא מאפשרת לאדם לפגוש את עולמו הפנימי מחד, ומעידך לראות כיצד הוא משתקף בעיני חברי הקבוצה. המפגש עם נקודות ראות שונות, המתרחש ב"כאן ועכשיו" של המפגש הקבוצתי, הוא גורם רב-עצמה להתפתחות הפרט. יתרון נוסף של הקבוצה הוא שכל משתתף נמצא בה לא רק כמטופל, אלא גם כשותף-לטיפול בשאר המשתתפים.

 

 

על מה מדברים בקבוצה ?

חברי הקבוצה יכולים להעלות כל נושא המעסיק אותם, ולכן מגוון הנושאים בהם עוסקת הקבוצה רחב ביותר, ולמעשה אינו מוגבל. דוגמאות לנושאים נפוצים בקבוצות הם קשרים בין-אישיים (זוגיות, חברות, קשרי משפחה), בחירות בחיים, עבודה ולימודים, וקונפליקטים מסוגים שונים. בעבודה בקבוצה מושם דגש על התהליכים המתרחשים בתוך הקבוצה עצמה, בין המשתתפים.

 

 

המסגרת הקבוצתית

כל קבוצה טיפולית במכון מונה עד 8 משתתפים, ומונחית ע"י פסיכולוג/ים קליני/ים המוכשר/ים להנחיית קבוצות. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, במשך שעה וחצי.

חלק מהקבוצות נבנות סביב מכנה משותף כלשהו (קבוצת גיל, נושא), וחלקן קבוצות פתוחות יותר. בכל מקרה, כל קבוצה נבנית כך שתהיה הומוגנית דייה, כדי שלמשתתפים יהיה בסיס משותף לעבודה, אך גם הטרוגנית דייה, כדי לאפשר למשתתף מפגש עם נקודות ראות שונות משלו לגבי התכנים, הנושאים והקונפליקטים שמעסיקים אותו.

על מנת להתאים כל פונה לקבוצה המתאימה לו, נערכת פגישת היכרות מקדימה, ואחריה פגישה עם מנחי הקבוצה. 

חלק מהקבוצות מיועדות גם לאנשי מקצוע.

 

טיפול משולב במכון רמת- אביב

מהו טיפול משולב ?

"טיפול משולב" מתייחס לטיפול אישי וקבוצתי במקביל. שתי מסגרות הטיפול נוטות להשלים זו את זו, כיון שהן שונות מבחינה חווייתית, ומעוררות רגשות ודפוסים שונים. השילוב אף מאפשר לאדם לעבד את חוויותיו בקבוצה במסגרת הטיפול האישי, ואז לחזור להמשך התהליך הקבוצתי. הקשר בין המטפלים (המטפל/ת האישי/ת ומנחי הקבוצה) תורם אף הוא להעמקת ההבנה ולהצלחת הטיפול. בדרך זו נוצר שלם, שהוא יותר מסכום חלקיו.

המכון מציע טיפול משולב בו הטיפול האישי והקבוצתי ניתנים שניהם במסגרת המכון, וכן פתוח לשילוב פונים המצויים בטיפול אישי מחוץ למכון, תוך שיתוף פעולה עם המטפל/ת האישי/ת.

 

מתי כדאי להוסיף קבוצה על טיפול אישי ?

טיפול משולב עשוי להועיל לאנשים רבים, ולסייע במגוון רחב של תחומים וסוגיות. למעשה, חלק לא מבוטל מהנעזרים בטיפול אישי יכולים להיתרם יותר בטיפול משולב.

אנשים להם מומלץ במיוחד לשקול הוספת קבוצה על טיפול אישי:

* אנשים המודעים לקשיים בהם הם נתקלים בקשרים בין-אישיים, אך מתקשים לשנות דפוסים אלו. עבורם, הקבוצה עשויה לספק מרחב המשלב בין התנסות חווייתית לבין התבוננות טיפולית (הבנת משמעות, זיהוי דפוסים, חיבור בין גורמים תוך-אישיים ובין-אישיים).

* אנשים החווים פער בין יכולותיהם המילוליות-שכליות לבין אלו החווייתיות-רגשיות. עבורם, ה"כאן ועכשיו" של הקבוצה מאפשר מפגש אינטנסיבי עם שני הרבדים בו-זמנית, הן דרך החוויה האישית, והן באופן בו הם משתקפים בעיני אחרים.

* אנשים החווים קשר טיפולי בלבדי של "אחד על אחד" כמעורר חרדה, לא מאפשר או מאיים מדי. עבורם, קשר עם מספר מטפלים, כמו גם עם חברי קבוצה, עשוי להחוות כמסגרת אפשרית יותר.

 

קבוצות המתקיימות במכון רמת- אביב

במכון רמת- אביב מתקיימות קבוצות טיפוליות לקבוצות גיל שונות. הקבוצות מונחות על ידי פסיכולוגים קליניים מומחים לטיפול קבוצתי. ניתן להצטרף לקבוצות הקיימות לגילאי: 20-30, 30-40, 40-50 ו- 50 ומעלה.

טיפול קבוצתי תחום בזמן למתבגרים/ות

שנות ההתבגרות הינן תקופה סוערת וקונפליקטואלית המלווה במשימות התפתחותיות שונות ומגוונות כגון גיבוש זהות אישית ומגדרית, השגת נפרדות מההורים ועצמאות, התמקמות בקבוצת השווים, התמודדות עם התעוררות של מיניות, יצירת קשרים זוגיים, בחירת מסלולים לימודיים ומקצועיים, פיתוח תחומי עניין וכדומה. משימות אלה מזמנות אתגרים רגשיים והתלבטויות משמעותיות.

הקבוצה מהווה מרחב המאפשר למתבגר/ת לעסוק בסוגיות אלה ואחרות ולבדוק את עולמו/ה הפנימי מול המציאות החיצונית. הנערים/ות משמשים/ות זה עבור זה דמויות משמעותיות. לכל אחד מחברי הקבוצה יש אפשרות לתת ולקבל משוב מחברים אחרים בקבוצה וכך לשפר ולהרחיב את היכרותו עם עצמו ואת טווח ההתנהגויות הבין- אישיות. 


 

כיצד פונים?

לפרטים על הקבוצות במכון ותיאום פגישת היכרות: ניתן לפנות לדוא"ל: m.ramat.aviv@gmail.com

 

אנשים המתלבטים לגבי טיפול קבוצתי או משולב, מוזמנים אף הם לפנות, כמו גם מטפלים השוקלים הפניית מטופלים לקבוצה.

טיפול זוגי

טיפול זוגי במכון רמת- אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית

זוגיות טובה הינה מקור כוח עבור בני הזוג, ובסיס בטוח לצמיחה והתפתחות.

זוגיות במשבר שואבת כמויות גדולות של אנרגיה, וגורמת לסבל רב.

הפנייה לטיפול זוגי מומלצת במגוון נסיבות, כגון:

  1. מתחים שנובעים משינויי חיים כגון חתונה, לידות או התרוקנות הקן.
  2. משבר זוגי חריף כגון בגידה, אירועי חיים קשים אחרים, או התעצמות חריפה של קונפליקטים ועימותים.
  3. מצבים של הדרדרות ממושכת והדרגתית, המתבטאת בהתמעטות תקשורת, ירידה באינטימיות ובמיניות, והתרחקות.
  4. לעתים טיפול זוגי הוא שיטה טובה להעמקה והעשרה של הקשר הזוגי ומניעה של בעיות עתידיות.

מהלך הטיפול הזוגי:

בשלב ההיכרות, בני הזוג והמטפל מגדירים יחדיו את הבעיות, ומציבים מטרות ברורות ככל הניתן. במקביל, המטפל עורך היכרות עם ההיסטוריה הפרטית והזוגית של בני הזוג.

אחת מהנחות היסוד של הטיפול הזוגי בגישה פסיכואנליטית היא, שמאחורי משברים וקונפליקטים זוגיים יש לרוב גם רבדים נסתרים יותר של משאלות, צרכים ורגשות, שבני הזוג מתקשים לפעמים לראות. אחד מתפקידיו של המטפל הזוגי היא עבודת "תרדום", בה הוא מראה את הצדדים הרגשיים הנסתרים שמאחורי החיכוכים והקונפליקטים.

הטיפול מתמקד בהווה, אך לעתים, על מנת להבין טוב יותר את התמונה, ניתן להתבונן גם בקשרים הקודמים של בני הזוג, המשפחות בהן הם גדלו, ובפרט היחסים עם ההורים והזוגיות שלהם.

לרוב, הבנה עמוקה יותר של הקונפליקטים, יחד עם מודעות טובה יותר לצרכים, רגשות ורגישויות של בני הזוג, מובילה גם לפתרונות מציאותיים טובים יותר של הבעיות, וליציאה מעימותים חוזרים ומעגליים.

כיצד פונים?

לתיאום פגישת היכרות, פנו לדוא"ל: m.ramat.aviv@gmail.com

 

אנשים המתלבטים לגבי טיפול זוגי מוזמנים אף הם לפנות. 

טיפול פרטני

טיפול פרטני במכון רמת-אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית
 
מהו טיפול פרטני ?
 
טיפול פרטני הוא מפגש אישי בין מטפל למטופל המתקיים מפעם עד מספר פעמים בשבוע. שיטת הטיפול במכון היא פסיכודינמית. לפי חשיבה זו למצוקות ולקשיים נפשיים והתנהגותיים כמו קושי בעבודה, קושי במציאת זוגיות, או תחושת דיכאון וחוסר ערך יש מקורות בהיסטוריה האישית של המטופל. ארועי חיים ממשיים ומדומיינים מעצבים את אישיותנו באופן שאנחנו לא מודעים לו. תפקיד המטפל לסייע למטופל לשנות את שדורש שינוי. מקורה של הגישהבחשיבתו של פרויד, אשר הגדיר את שיטתו כ"טיפול בדיבור". התפתחויות רבות נוספות שחלו בתיאוריה ובטכניקה מאז ועד היום מדגישות את  הקשר הייחודי מטפל- מטופל כמרכזי לתהליך הטיפולי. קשר זה מאפשר שינוי, המושג דרך היכרות אינטימית עם דפוסי התקשורת ועם עולמו הפנימי של המטופל.
 
מהי מטרת הטיפול ?
 
מטרת הטיפול לעזור למטופל כך שיוכל לחיות חיים מלאים יותר עם עצמו ועם הסובבים אותו.
הטיפול הפרטני אינו תחום בזמן והנושאים העולים בו הם אלה שהמטופל בוחר להביא לטיפול. ההתבוננות, הנוכחות, ההתערבות והמעורבות של המטפל מאפשרים עיבוד התכנים העולים והשלכותיהם, בתוך קשר מטיב.
 
איך מתאימים מטפל למטופל ?
 
כל מי שמגיע למכון לטיפול מתקבל לפגישה קצרה עם אחד מבכירי המטפלים במכון. בעקבות פגישה זו מותאמת לו שיטת הטיפול המתאימה לו והמטפל המתאים לו. נסיוננו הקליני והמחקרי מוכיח כי ל"שידוך" בין מטפל למטופל תרומה משמעותית להצלחת הטיפול.
 
למי מתאים טיפול פרטני ?
 
בדרך כלל לכל סוגי המצוקות המביאות אדם לטיפול.
 
האם אפשר לבקש טיפול אצל מטפל מסויים העובד במכון ?
 
בוודאי.
 
ומה לגבי סודיות מקצועית ודיסקרטיות ?
 
אנו מחויבים, כמו כל איש מקצוע בתחום הטיפול,י לשמור על המטופל ועל המידע שנמסר על ידו למטפל. החוק מחייב אותנו שלא למסור מידע על המטופל אלא בהסכמתו.
 
מה אם יש צורך לערב גורמים טיפוליים נוספים? טיפול קבוצתי? דיאטנית? ייעוץ פסיכיאטרי? בית- ספר?
 
אנו פועלים במסגרת צוות רב מקצועי בתוך המכון ומחוצה לו ונמצאים בקשר עם גורמים אלה במידת הצורך.
הגישה הדינמית מאפשרת אופנויות טיפוליות רבות פרט לטיפול הפרטני הממושך. היא מאפשרת גם טיפולים ממוקדים ותחומי זמן, טיפולים זוגיים, טיפול בילדים, כשלכל סוג טיפול ההדגשים שלו.
 

טיפול ממוקד ותחום בזמן

טיפול ממוקד ותחום בזמן במכון רמת-אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית

 

טיפול ממוקד ותחום בזמן הוא גישה טיפולית ייחודית, המתאימה לטיפול פרטני, זוגי או קבוצתי.

הטיפול המוצע במכון מבוסס על החשיבה הפסיכודינמית. לפי גישה זו קשיים ומצוקות, שמתבטאים בתפקוד האדם ובהתנהגותו, נובעים גם מתפיסות ומרגשות להם האדם אינו מודע. בירור והבנה של חלקים אלו יכול לאפשר לאדם לחיות, לחוות, לבחור ולתפקד באופן יותר חופשי ומלא.

הטיפול הממוקד הוא מסע של חיפוש ובירור פנימי, המתרחש סביב מוקד מסוים, אותו מגדירים המטפל והמטופל בתחילת הטיפול כבעל חשיבות מרכזית. המוקד הטיפולי הוא מעין ניסוח תמציתי של הנושא, הדילמה או הקונפליקט שבמרכז הטיפול, והוא מהווה מסגרת התייחסות למגוון התכנים שעולים בטיפול. המוקד מקשר בין התלונה של המטופל (המתייחסת למצוקתו המודעת), לבין ההבנה הדינמית הראשונית של הבעיה (שהיא במהותה השערה לגבי עולמו הלא מודע). הטיפול הממוקד מניח כי עבודה טיפולית מעמיקה, המביאה לשינוי בתחום נפשי מסוים, משפיעה בהדרגה גם על תחומים אחרים, כיון שהיבטיו הרבים והשונים של עולם הנפש קשורים זה בזה. 

 

מה הם עקרונות הטיפול הממוקד ותחום הזמן? 

הטיפול הממוקד מבוסס על שלושה עקרונות: מיקוד הטיפול, תחימת הזמן ואקטיביות המטפל. שלושת עקרונות אלה מנחים את המטפל במהלכו של הטיפול:

המיקוד- ההבנה של המטפל אודות מקורות מצוקותיו של המטופל בזמן הפנייה. הבנה זו מקשרת בין סיבת הפנייה, כפי שמנסח אותה המטופל, לבין המקור הדינמי שלה.

תחימת הזמן- משך הטיפול. הטיפול עשוי להיות מוגדר בדייקנות (למשל, 20 פגישות) או בצורה כללית יותר (כ-5-4 חודשים).

אקטיביות המטפל- היא המאפשרת את העבודה הטיפולית הממוקדת והתחומה בזמן.

 

כמה זמן נמשך הטיפול הממוקד והתחום בזמן?

הטיפול הממוקד הוא, בדרך כלל, גם טיפול תחום בזמן, ונמשך בין מספר שבועות לשנה שלמה.

 

למי מוצע טיפול ממוקד ותחום בזמן?

טיפול זה מוצע, בדרך כלל, למטופל במהלך פגישת ההיכרות הראשונית, כאשר מתגבשת בין המטפל למטופל הערכה שבעת הנוכחית, הוא יאפשר למטופל להפיק את המירב מהתהליך הטיפולי.

 

לעתים, המטופל מבקש לבוא לטיפול ממוקד, ואז, לאחר מספר פגישות היכרות, מגבש המטפל הערכה לגבי התאמת סוג טיפול זה למטופל.

 

כיצד יכולה קבוצה טיפולית להיות ממוקדת?

קבוצה יכולה להתנהל סביב מוקד משותף לכל משתתפיה. היא תעסוק באופן בו כל אחד מהמשתתפים מתייחס למוקד הקבוצתי.

 

 

טיפול בילדים ובמתבגרים

טיפול בילדים ובמתבגרים במכון רמת- אביב לפסיכותרפיה פסיכואנליטית

 

 

 

 

רבים נוטים להתייחס לתקופת הילדות כתקופה חסרת דאגות, בעוד במציאות, לעתים המצב מורכב יותר.

ילדים חווים רגשות בעוצמה רבה, ועם פחות פרספקטיבה והבנה, שמקנים הבגרות והניסיון. החוויות יכולות להיות בונות, אך לפעמים גם מטרידות וקשות להתמודדות. המשפחה היא מקום בטוח, קן חם ותומך, אך גם מקור ללחצים, מתחים ועימותים – בין הילדים, בין ההורים, ובין הילדים להורים.

הילד חווה ומרגיש, אבל במקרים רבים עוד לא יודע/ת להבין מה עובר עליו, או להסביר זאת לאחרים. פעמים רבות, ילדים מבטאים בהתנהגות את התחושות, הקשיים והמצוקות בהם הם מצויים. כאן טמון גם חלק מהקושי שלנו להבין את הילד ולהתמודד אתו.

טיפול יכול לסייע – הן לילד והן להורים - במצבים בהם נראה כי הילד חווה מצוקה כלשהי, מתקשה להתמודד עם מצבים מסוימים, או שסביבתו מתקשה להתמודד עמו.

 

טיפול בילדים

טיפול בילדים דומה לטיפול במבוגרים מבחינת הניסיון להבין את חווייתו של המטופל, את מצוקותיו ואת מקורותיהן, ולהביא לשינוי חווייתי והתנהגותי. עם זאת,יש מספר מאפיינים הייחודיים לטיפול בילדים:

  1. לילד יש צורך בפעולה ודרך התבטאותו העיקרית היא פעולה. עקב כך, חלק ניכר מהטיפול עצמו מתבצע באמצעות משחק.
  2. בחיים, הילד נמצא במצב של תלות, בהורים ובמסגרות להן הוא משתייך. לכן, לטיפול בילד מצטרפת העבודה בחשובה עם ההורים, ולפעמים גם עם מסגרות אלו.
  3. הטיפול מדגיש גם את הבנת הדינאמיקה המשפחתית של הילד ולעתים על שינוייה. יתרון של המכון מבחינת טיפול בילדים הוא היכולת להתאים מסגרת טיפולית מקיפה בה מספר מטפלים מעורבים בטיפול במשפחה תוך שיתוף פעולה ביניהם.
  4. האישיות של הילד שרויה בתהליך של השתנות והתפתחות מתמדת. בשל התהליך ההתפתחותי של הילד והצורך בצמירה, המטפל משמש גם כמושא להזדהות וכגורם מסייע להתפתחות. 

טיפול במתבגרים

גיל ההתבגרות הוא גיל סוער עבור המתבגר ועבור הוריו. זוהי תקופה שמציפה אירועים התפתחותיים מהעבר וקונפליקטים לא פתורים. היא מזמנת התמודדות חדשה ומאתגרת של המתבגר עם גופו המשתנה, עם יחסיו המורכבים מול קבוצת השווים, ועם תהליך הנפרדות וההגדרה העצמית מול הוריו.

להורים זוהי תקופה סוערת גם כן, שכן פעמים רבות תהליך הנפרדות של המתבגר מתנהל בסערה, המלווה בקריאת תיגר על ערכים ונורמות של המשפחה.

המתבגר נע בין התנהגות בוגרת לבין התנהגות ילדית אשר אינה תואמת את גילו. המעברים הדרמטיים מבלבלים את המתבגר ואת הוריו, ודורשים גמישות רבה מצד כל הגורמים.

במכון אנו מלווים את המתבגר ואת ההורים ביחידות טיפול נפרדות אך מתואמות, כדי לאפשר מרחב למשימות ההתפתחותיות של המתבגר ושל הוריו.

 

עבודה עם הורים

במכון אנו שמים דגש על העבודה עם ההורים, מכיוון שאנו מאמינים שברית יעילה בין המטפל לבין ההורים תסייע לתהליך הטיפולי של הילד והמתבגר.

הורים רבים מוצאים עצמם נבוכים ונסערים מול ילדיהם, ומול החוויות הרגשיות שמפגש זה מעורר. חוויות וזיכרונות של עצמם כילדים צפים ועולים. ילדם לפעמים שונה מהציפיות והמשאלות  שהיו להם לגביו. המפגש מעורר לעתים תחושות עזות, ויכול ליצור קונפליקטים הדורשים עיבוד והכלה. אנו במכון מלווים את ההורים בתהליך זה.

 

מתי כדאי להביא ילד או מתבגר לטיפול ?

כדאי לשקול הבאת ילד או מתבגר לטיפול במקרים הבאים:

  • כשחשים שהוא נמצא במצוקה רגשית- סובל מחרדה, דכדוך, פחדים וכיו"ב.
  • כשמפגין בעיות התנהגות: התפרצויות זעם, הסתגרות, הפרעות קשב וריכוז וכיו"ב.
  • אם יש שינוי פתאומי בהתנהגותו או במצב רוחו, או תנודות תכופות במצב הרוח.
  • כשמגיב בצורה חריפה לשינויים בסביבתו- שינויים נורמטיביים כמו מעבר מביה"ס היסודי לחטיבה, מעבר דירה הולדת אח או אחות נוספ/ת למשפחה או שינויים משבריים כמו גירושין, מוות במשפחה, או אירוע טראומטי אחר.
  • כמשמתעוררים קשיים בבי"ס- לימודיים או חברתיים- או במסגרות אחרות.

מה מייחד את הטיפול בילדים במכון ?

המכון מאפשר גמישות בבניית מסגרת טיפולית מתאימה לכל ילד או מתבגר ולמשפחתו, תוך:

  • מציאת התאמה מיטבית בין מטפל למטופל.
  • אפשרות לערב מספר מטפלים בעבודה עם המשפחה.
  • שיתוף פעולה בין הגורמים הטיפוליים בשונים בעת הצורך. 

אם אתם מתלבטים, לא בטוחים, או חשים רצון לעצור ולחשוב לגבי דבר מה, כללי או ספציפי, ניתן לבוא להתייעץ.

לפנייה לגבי טיפול או התייעצות, דוא"ל: m.ramat.aviv@gmail.com

 

 

 

 

הדרכה קבוצתית ואישית למטפלים

 

קבוצת הדרכה למטפלים בילדים ונוער 

קבוצת הדרכה למטפלים בילדים ונוער בפסיכותרפיה דינמית -  נעסוק בטכניקה הפסיכואנליטית בעבודה עם ילדים, דרך סוגיות כמו הסטינג הטיפולי, המשחק, הפירוש והעבודה הטיפולית המלווה עם ההורים. ההדרכה תהיה משולבת הצגת וורבטים קליניים על ידי המשתתפים.  

הדרכה פרטנית

הדרכה אישית למטפלים, המעונינים להעשיר את ההבנה הפסיכואנליטית וללוות את הטיפול בהדרכה צמודה מבעלי מקצוע מנוסים.

 

המעוניינים מוזמנים לפנות אל דוא"ל: m.ramat.aviv@gmail.com

מאמרים

צרו קשר

מוזמנים ליצור עימי קשר.


×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.