לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
15
מאי

להבין בכדי למנוע 5 - הכנס המדעי השנתי לחקר האובדנות

15/5/2017 | פורסם על ידי ד"ר יוסי לוי - בלז

מיליון איש מתאבדים מידי שנה בעולם, מהם יותר מ-500 בישראל. זו סיבת המוות השנייה בקרב צעירים במדינות רבות בעולם. מה אנחנו יודעים על תופעה טראגית וכאובה זו? איך ניתן למנוע? כיצד ניתן לטפל באנשים הפגיעים לאובדנות כמו גם בשארי התאבדות? מה ניתן לעשותת בכדי להציל חיים?

בתאריך ה-15 במאי 2017 ייערך הכנס המדעי החמישי לחקר האובדנות בישראל. הכנס השנה יעמוד בסימן "מן המחקר למניעה: השלכות טיפוליות-חינוכיות".

במסגרת הכנס נפנה זרקור לידע מחקרי חדשני שיאפשר שיפור בתהליכי איתור, הערכה, טיפול ומניעה מעשית של אובדנות בישראל, ובמיוחד במסגרות טיפוליות וחינוכיות שונות. במוקד הכנס יעמדו מחקרים שידגישו את האינטגרציה בין ידע מחקרי ובין השלכותיו על טיפול באנשים אובדניים, בקבוצות סיכון כמו גם בשאירי התאבדות. כמו בשנים שעברו, נפנה זרקור גם לעשייה המחקרית במסגרת התכנית הלאומית למניעת אובדנות.

אורחת מיוחדת בכנס השנה תהיה פרופ' בת' ברודסקי, מאוניברסיטת קולומביה, ניו יורק, ארה"ב. פרופ' ברודצקי היא פסיכולוגית קלינית ואחת החוקרות המבטיחות בתחום מניעת האובדנות בארה"ב ובעולם. היא מומחית לטיפול פסיכו-תרפויטי בהתנהגויות פגיעה עצמית ואובדנות בקרב הסובלים מהפרעת אישיות גבולית. היא פרסמה עשרות מאמרים ומספר ספרים בנושא זה. בכנס היא תציג ממצאים מחקריים וידע קליני בנוגע לטיפול פסיכולוגי באנשים וצעירים אובדניים. כותרת הרצאתה היא:
"Evidence Based Suicide Prevention Interventions: How research informs clinical practice"

אנו מזמינים חוקרים, אנשי בריאות הנפש, אנשי חינוך וסטודנטים מכל המסגרות לקחת חלק בכנס ומקווים כי הוא ימשיך ויסייע בהעמקת ההבנה, המניעה והטיפול של התנהגות אובדנית בישראל.

בברכה, יו"ר הכנס (במשותף)
ד"ר יוסי לוי-בלז, המרכז האקדמי רופין
ד"ר סמי חמדאן, המכללה האקדמית ת"א- יפו

לינק לאתר הכנס והרשמה: http://www.isrs.org.il/

תגיות: