טיפול איכותי ומרוכז למשברי חיים בתל אביב
 חיפוש סגירה 03-6413483




אנחנו כאן בשבילך

השאר/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם
קבע פגישה


טיפול איכותי ומרוכז למשברי חיים בתל אביב

צעד קדימה- תכנית לטיפול אינטנסיבי בתל אביב 

 
מטפל יקר, לא אחת, מטופלים שלנו מגיעים למצבי משבר מתמשכים הדורשים אחזקה אינטנסיבית לתקופת המשבר וייתכן ואתה מזהה כי פסיכותרפיה בודדה בקליניקה איננה מספקת את המענה שהמטופל שלך זקוק לה.  
 
תוכנית 'צעד קדימה' הינה תוכנית לטיפול אינטנסיבי מוגבל בזמן למטופלים שתפוקדם נפגע. התוכנית עובדת במודל משולב של טיפול פרטני פעמיים בשבוע, טיפול קבוצתי (שלוש פעמים בשבוע), התערבות משפחתית (אחת לשבוע), ומעקב פסיכיאטרי. 
 
הטיפול ניתן על ידי צוות רב מערכתי של פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועוד השותפים יחד בטיפול. מטרת התוכנית היא לסייע לכל אחד ואחת חזרה לתפקוד, לשיווי משקל, לשגרה ולאורח חיים בריא, כאשר בסיום התוכנית, המטופל חוזר אליכם להמשך טיפול. מתוך האמונה שלכל אדם הזכות לשקט בנפשו. 
התכנית ייחודית בכך שהיא נתמכת על ידי הצוות המקצועי של מרכז ד"ר טל כדי לסייע לאנשים שנקלעו למצוקות נפשיות ורגשיות לצאת ממצבם, על ידי טיפול אינטנסיבי קצר מועד.
 
התוכנית כוללת טיפולים על ידי פסיכולוגים, פסיכיאטרים ותרפיסטים. התוכנית נבנית לכל אחד בהתאם לצרכיו, תוך שימת האדם ומשפחתו במרכז, ושיתוף פעולה מלא בכל שלב ושלב בתהליך.
 
התכנית מקיפה וכוללת מלבד טיפולים, גם פעילות בחדר כושר, עידוד לרכישת כישורי חיים, חונכות, סיוע בתהליכי שיקום ועוד- כולם על ידי טובי המטפלים בארץ.
 
התכנית הטיפולית נבנית באופן ספציפי לפי צרכי המטופל ובהתאם למטרות הטיפוליות שלו, כאשר המטפלים נמצאים בקשר עם מערכת התמיכה הסובבת את המטופל, כולל הפסיכיאטר המטפל, רופא המשפחה ובני המשפחה, לפי הצורך ובמטרה לדחוף קדימה לחזרה לשגרה, מהר ככל הניתן.
 
תוכנית "צעד קדימה" מתקיימת ברמת אביב בתדירות של 3-5 פעמים בשבוע, למשך בוקר שלם, ולעיתים גם בשיתוף בני המשפחה. הטיפולים הקבוצתיים והפרטניים מתבצעים במהלך היום, תוך טיפול אישי ומעקב צמוד, כשלכל אחד מותאמת תכנית אישית על פי צרכיו ומטרותיו.
 
ברוב המקרים, מסגרת "צעד קדימה" כוללת:
 
  • טיפול פרטני אישי – כפעמיים בשבוע על ידי פסיכולוג או פסיכותרפיסט
  • טיפול פסיכיאטרי- פעם בשבוע. יתכנו גם מפגשים משותפים עם הפסיכולוג והפסיכיאטר יחדיו, או עם אנשי צוות נוספים, על פי הנדרש.  
  • התערבות משפחתיתטיפול זוגי, משפחתי או הדרכת הורים, לשם שמירה על קשר רציף עם המשפחה. 
  • מפגש קבוצתי: שיח אישי וכללי בנושאים הרלוונטיים (חרדה, דיכאון, חברויות, זוגיות וכד') כולל הבניית מטרות תפקודיות בהנחיית פסיכותרפיסטית ומנחת קבוצות. לרוב מתקיים פעמיים ביום. 
  • שיקום תפקודי- עבודה תפקודית שיקומית פרטנית/קבוצתית על פי מודל ה CSW, קבלת מידע על מיצוי זכויות ובמידת הצורך סיוע בחזרה למעגל העבודה.
  • עבודה בקבוצות הוליסטיות לפי נושאים: ספורט, CBT מיינדפולנס, מיומנויות רגשיות ועוד. 
  • שימוש בחדר כושר פרטי.
 
כל המטפלים ומנחי הקבוצות הינם מטפלים מהצוות המוביל של מרכז ד"ר טל, מנוסים ומוסמכים. 
 
אינטנסיביות הטיפול גבוהה, ובסיום יום הפעילות אנו ממליצים למטופלים שלא לעסוק בפעילות טיפולית כלשהי, ולאפשר מנוחה באמצעות חזרה לתפקוד ולרגיעה.
 
מי שתפנו אלינו והאנשים שמגיעים אלינו הם לרוב, אלו שזקוקים למענה מותאם ומדויק - החל מטיפול פרטני ועד טיפול רב מערכתי או משפחתי. צוות "צעד קדימה" עובד בשיתוף פעולה מלא זה עם זה, עם גורמי הטיפול המפנים ועם הפונה ובני משפחתו. 
 
הקליניקה שלנו ממוקמת בתוך ריאה ירוקה, בלבו של אזור שקט ושליו ליד אוניברסיטת תל אביב. 
 
לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-6413483 או באי-מייל mail@drtal.co.il

מתעניין בטיפול אישי? צוות המומחים שלנו ישמח לעזור צור קשר

אנחנו כאן בשבילך

לקביעת פגישה השאר פרטיך
ונחזור אליך בהקדם
שליחת פנייה