תכנית הכשרה

תכנית הכשרה




תכנית הכשרה מחזור 7 תפתח באוקטובר  2023. לפרטים

מחזור חדש יפתח באוקטובר 2023


הכשרה אנליטית היא שלב לימודים מתקדם וגבוה למעוניינים בהעמקת הידע היונגיאני והרחבת הרקע התיאורטי והקליני שבידיהם לכדי מבט ייחודי וראיית עולם יונגיאנית. ההעמקה התאורטית מתבססת על קריאה בכתבי יונג ובספרות הפוסט יונגיאנית המרחיבה את תורתו.

העמותה מכשירה אנליטיקאים יונגיאניים מזה שנים רבות, ועם זאת מתחדשת ומתעדכנת שוב ושוב. בתום ההכשרה מוענק לבוגר תואר אנליטיקאי יונגיאני והוא מוזמן להתקבל כחבר בעמותה היונגיאנית הישראלית החדשה ובאגודה הבינלאומית – IAAP.

הכשרה אנליטית מקנה ידע וכלים להבנת הנפש האנושית, מורכבותה, הדינמיקה שלה וביטוייה. היא מעמיקה, משכללת ומעדנת את יכולת ההתבוננות של המטפל ואת כישוריו. זהותו האישית והמקצועית גדלה ומתרחבת. הסקרנות המעוררת את התשוקה להוסיף ידע, ללמוד על עצמו ועל נפש המטופל מעודדת את בחירתו ללכת בדרך האינדיבידואציה המתבוננת בעיניים מתעניינות וחומלות כאחת על עצמו, זולתו, החברה והתרבות.

זוהי בחירה בדרך ארוכה ומאתגרת.

התכנית מרחיבה, מעמיקה ומבססת את הידע אשר נרכש על ידי בוגרי בתי הספר לפסיכותרפיה יונגיאנית, אך מציעה גם מסלול הכשרה אנליטית מיוחד למטפלים שעדיין לא למדו במסגרות פסיכותרפיה יונגיאנית קודמות.

שותפים לתכנית הכשרה זו הם מטובי האנליטיקאים בעמותה, להם ידע תאורטי רב המשלב ניסיון טיפולי מגוון, ניסיון בהוראה, בהדרכה ובכתיבה אנליטית.

החוויה האנליטית חובקת בתוכה את הידיעה כי – זו הדרך אין לה סוף. 


Share by: